Draftfcb semneaza campania "O lume fara atingeri" pentru NIVEA Romania

Campania "O lume fara atingeri”, lansata de Draftfcb pentru noua gama de lotiuni de corp NIVEA cu tehnologia HydraIQ, isi propune sa le reaminteasca femeilor importanta atingerilor in viata de zi cu zi si impactul unei ingrijiri adecvate a pielii, conform informatiilor oferite de agentie pentru IQads.

Pe site-ul olumefaraatingeri.ro, campania a demarat cu o perioada de teasing ilustratata printr-un dans contemporan in care partenerii nu se atingeau deloc si care provoca astfel utilizatorii sa isi imagineze cum ar arata o lume fara atingeri.

Reveal-ul arata acelasi cuplu de dansatori, cu o noua coregrafie care pune in prim plan atingerile pe melodia California King Bed a Rihannei, vocea NIVEA pentru aniversarea a 100 de ani a companiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related