Lansarea Tazovsky Vodka, o poveste cu zane si monstruleti

Lansarea Tazovsky Vodka, o poveste cu zane si monstruleti

Ogilvy Group anunta la inceputul lunii lansarea Tazovsky Vodka, primul brand propriu din portofoliul PPD Romania, la care echipele de la agentie si client lucrasera mai bine de 2 ani. Constructia brandului a pornit de la zero, timp in care s-au stabilit numele, designul sticlei, identitatea brandului, pozitionarea, arhitectura marcii si strategia de comunicare. Sub conceptul „Intelligently distilled”, Tazovsky pune accent pe faptul ca vodka e distilata de 7 ori, iar intre timp a fost lansata si campania de comunicare, cu mesajul "Un strop de inspiratie". In ultima vreme tot mai rar auzim de companii care aleg sa construiasca un brand de la zero, in loc sa lanseze extensii ale unor branduri deja existente in portofoliu, asa ca am discutat cu Loredana Caradimu (New Business & Strategy Director Ogilvy Romania) despre argumentele care au dus la deciziile din fiecare etapa, despre oportunitatile identificate pe parcurs si piedicile care a trebuit sa fie depasite.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related