[Strategic Planning] Costin Radu (The Geeks): "Accountul este prea preocupat de fericirea clientului, iar creativul este prea preocupat de festivaluri. De aceea, cei doi au nevoie de planner"

[Strategic Planning] Costin Radu (The Geeks): "Accountul este prea preocupat de fericirea clientului, iar creativul este prea preocupat de festivaluri. De aceea, cei doi au nevoie de planner"

Ce inseamna sa fii strategic planner pe meleaguri mioritice, cum poti sa fii bun la ceea ce faci, de unde te inspiri si care sunt tehnicile de abordare a briefului pe care trebuie sa le folosesti? Am intrebat toate astea si am pus in discutie mituri precum "munca strategic plannerului e plictisitoare" sau "publicitatea poate sa traiasca foarte bine si fara strategic planning". Ne-a raspuns Costin Radu (Managing Partner, The Geeks).

Strategic planner-ul sau account planner-ul (pe numele de botez initial) este o functie paradoxala intr-o agentie. Desi publicitatea se poate face foarte bine si fara strategic planneri (doar cu creativi), atunci cand strategic planner-ul isi dovedeste utilitatea in agentie, creativii nu pot fara el, si-l doresc langa, in echipa. De aceea mi-a placut intotdeauna definitia aia care spune ca planner-ul este persoana care trebuie sa demonstreze ca adauga valoare si relevanta (as adauga eu) procesului de comunicare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Related