"Secunda-Viata", un mod de a redistribui bugetele de media in favoarea campaniilor umanitare

"Secunda-Viata", un mod de a redistribui bugetele de media in favoarea campaniilor umanitare

Problema cu agentiile care fac campanii umanitare e ca nu poti sa-ti dai seama prea clar care e raportul intre dorinta puternica de a contribui la o cauza si dorinta arzatoare de a mai adauga un premiu pentru creativitate la portofoliu. O alta problema e ca, nefiind o campanie comerciala, nevoia de a stabili obiective clare de eficienta ale unei campanii sociale paleste in fata necesitatii de a avea un concept stralucit din punct de vedere creativ. O solutie ar fi sa te uiti in ochii omului si sa-l intrebi fara ocolisuri care e scopul real pentru care a pus umarul la realizarea campaniei asteia. O alta este sa pui pe hartie rezultatele si sa faci un bilant la sfarsitul perioadei de campanie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related