G2 a desfasurat "Programul Mini-Rabla" pentru Opel

G2 a desfasurat "Programul Mini-Rabla" pentru Opel

G2 a creat "Programul Mini-Rabla" pentru Opel, prima initiativa de tip "rabla" pentru copii sustinuta de un brand auto, care s-a desfasurat pe 1 iunie 2013 sub mesajul "Vino cu masinuta ta si pleaca la joaca cu un Opel". Peste 200 de copii si-au adus masinutele vechi la dealerii Opel si au plecat la joaca cu cate un Opel nou.

Masinutele colectate astfel au fost utilizate pentru a crea un outdoor care promoveaza parcarea virtuala RableParcate.ro.

Platforma "RableParcate.ro" prezinta oferta Opel din cadrul programului de reinnoire a parcului auto national. Parcarea virtuala a fost inaugurata pe 7 iulie si are locuri disponibile pana pe 16 august, iar unul dintre ocupantii locurilor pe parcare va castiga un Opel Astra.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related