Seria de printuri Like a Boss, pe lista de finalisti a New York Festivals 2014

Seria de printuri Like a Boss, pe lista de finalisti a New York Festivals 2014

Printurile din seria "Fii propriul tau sef"(Like a boss), realizate de Graffiti BBDO pentru ziarul Capital, au intrat in randul finalistilor categoriei Illustration din cadrul New York Festivals 2014. Printre ceilalti finalisti ai sectiunii Print se mai numara executiile “Music of the People”, create de Havas Worldwide pentru Acik Radio, sau cele din seria “Autocomplete Truth”, realizate de Memac Ogilvy & Mather Dubai pentru UN Women. Lista intreaga a finalistilor poate fi consultata pe site-ul festivalului.

Printurile Business Woman si Business Man, parte a campaniei de imagine pentru Capital “Fii propriul tau sef!”, nu se afla la prima recunoastere. Acestea au obtinut deja Silver la categoria Craft, Print & Poster, subcategoria Illustration si Bronze la categoria Print, subcategoria Publications & Media in cadrul Eurobest 2013, si nominalizari la Cannes Lions 2013 la sectiunile Outdoor si Press.

Despre modul in care a fost realizata ilustratia executiilor, Bob Toma (Art Director, Graffiti BBDO) explica pentru IQads intr-un articol anterior:

“Ilustratia e una clasica, facuta in penita si tus, o tehnica veche in care rabdarea te pune la incercare, dar care, dupa parerea mea, oricand va triumfa in fata tabletelor si a mouse-ilor. Tinand cont ca e o campanie facuta pentru presa scrisa, genul asta de ilustratie ni se pare unul foarte potrivit, funny in acelasi timp, care-ti atrage atentia si te face curios sa intri in lumea ad-ului, descoperind tot felul de detalii. Una dintre executii reprezinta femeia antreprenor, aflata in mijlocul afacerii ei. In cazul asta, un studio de fashion design, dar nu unul obisnuit, ci unul adaptat conditiei ei; toate obiectele precum masina de cusut, papiote, materiale textile facand parte din universul plin de savoare al omului care se pupa in fund. A doua executie ne pune in scena un barbat, antreprenor si el, in biroul personalizat asa cum fiecare om isi personalizeaza locul in care-si petrece o mare parte din viata. Locul omului nostru a suferit si el modificari, iar toate obiectele, mobilierul, flip chart-ul, geanta, tablourile poarta amprenta vizibila a omului care se pupa-n fund."

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Oameni

Pozitii

Sectiune



Related