FCB Bucharest aduce tantarii cinefili din Delta in capitala pentru festivalul de film ANONIMUL

FCB Bucharest aduce tantarii cinefili din Delta in capitala pentru festivalul de film ANONIMUL

Noua campanie de comunicare derulata de FCB Bucharest sustine cauza tantarilor din Sf. Gheorghe, o specie de tantari speciala aflata acum in pericol din cauza lipsei de hrana – actorii si oamenii pasionati de film care se muta anul acesta in capitala impreuna cu editia a XI-a a Festivalului  International de Film Independent ANONIMUL.

 „Tantarul, aceasta specie urata de toata lumea, ascunde secrete nebanuite. Este putin stiut ca aici la Sf. Gheorghe exista o specie de tantar speciala. In perioada festivalului de film ANONIMUL inteapa regizori, actori, oameni de film si transmit virusul cintematografiei. Acum acesti tantari sunt in pericol, Festivalul ANONIMUL se muta la Bucuresti impreuna cu principala lor sursa de hrana. Pentru tantarul de la Sf. Gheorghe asta inseamna malnutrtie si chiar extintie”, prezinta pe scurt situatia primul spot al campaniei intitulat “Cercetatorul”.

Campania are la baza patru spoturi video ce comunica publicului consecintele mutarii festivalului asupra tantarilor din Delta Dunarii prin intermediul a patru personaje fictive: Cercetatorul, Politistul, Mecanicul si Vanzatoarea.  Patru povesti pline de umor atrag atentia pasionatilor de film ca festivalul lor preferat va avea loc anul acesta in mod exceptional in capitala  in perioada 12-17 august.

„Toti oamenii care merg in Delta si in zona Sf. Gheorghe cunosc problema tantarilor si a intepaturilor de care nu ai cum sa scapi. Tantarii au fost martori la toate evenimentele si povestile trecatorilor, iar in timp au devenit un simbol al locurilor. De aici si ideea tantarului cinefil care ani la rand s-a hranit cu sangele actorilor si oamenilor de film intepati la ANONIMUL si care odata cu mutarea festivalului sunt in pericol”, explica Bogdan Moraru, Creative Director FCB Bucharest.

Agentia FCB Bucharest sustine pro-bono promovarea Festivalului de Film ANONIMUL, campania de comunicare fiind realizata cu resurse interne si promovata pe TV, in mediul online si prin PR. Cele patru spoturi pot fi urmarite pe youtube pe canalul Anonimul 2014.

Echipele responsabile pentru implementarea proiectului:

Bogdan Moraru, Creative Director; Ciprian Banica, Group Creative Director; Emanuel Borcescu, Senior Art Director; Alex Tigoianu, Senior Copywriter; Ana Maria Oila, Client Service Director; Ximena Dragusin, Account Director; Miruna Macsoda, Account Manager; Corina Coman, PR Manager; Ana Padurariu, PR Executive; Hypno, Regizor; Tom Wilson, Regizor; Animotion, Studio post-productie; Andrei Tatu, Iulian Buga, Sunet; Livia Vasuianu si Miruna Berescu, Anonimul.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related