Conversion a lansat #DragoBT, cea mai dragastoasa campanie online a Bancii Transilvania

Conversion a lansat #DragoBT, cea mai dragastoasa campanie online a Bancii Transilvania

Conversion semneaza strategia de comunicare digitala a celui mai recent eveniment de cumparaturi online in domeniul bancar, dezvoltat de Banca Transilvania, de Dragobete: #DragoBT

Provocarea campaniei a fost transformarea unui eveniment de shopping cu un puternic caracter rational (axat in general pe pret, oferte, produse complexe) intr-o adevarata sarbatoare. De unde si motivul asocierii campaniei cu Dragobetele, sarbatoarea dragostei la romani.

Campania a vizat promovarea produselor bancare (credite, carduri de cumparaturi si de calatorii, depozite, Internet Banking, KidCont) oferite de Banca Transilvania la costuri promotionale pentru perioada 23-24 februarie si s-a desfasurat exclusiv in mediul digital, urmarind atragerea publicului cu deschidere spre tehnologie si cumparaturi online.

Sub sloganul Oferte pereche de #DragoBT, strategia de comunicare a pornit de la insight-ul ca oamenii sunt deschisi catre nou, chiar si cand vine vorba despre produse sau servicii bancare.

Campania a debutat cu un teasing in care Zanul BT a inceput sa-si caute ajutoare cu sprijinul bloggerilor. Cinci dintre cei mai apreciati membri ai blogosferei au lansat un concurs de crowdsourcing prin care fanii au fost indemnati sa gaseasca nume potrivite ajutoarelor de Zan, in ton cu sarbatoarea de Dragobete. Fiecare blogger a ales un nume castigator, iar Banca Transilvania le-a acordat premii celor mai inspirati si creativi comentatori, ale caror sugestii au fost selectate de bloggeri.

Un element important din punct de vedere performance a fost structura si continutul landing page-ului campaniei (clare si la obiect), astfel incat orice persoana care vizita site-ul bancii putea obtine informatii complexe intr-o maniera usor de inteles. Un alt aspect inedit si diferentiator fata de alte campanii a fost mixul de doua produse, asa incat s-a nascut, in ton cu denumirea campaniei, sintagma oferte pereche.

"Strategia de comunicare digitala a vizat lansarea evenimentului de shopping online, #DragoBT, prin asocierea acestuia cu o sarbatoare autohtona si fructificand un nou comportament din ce in ce mai vizibil al consumatorilor de servicii bancare: cumpararea online. Componenta emotionala a mesajului transmis (dragostea) a adus produselor Banca Transilvania o dimensiune umana, facandu-le mai accesibile si usor de indragit. In plus, campania si naming-ul DragoBT s-au viralizat, generand interes si pozitionand inca o data Banca Transilvania pe harta brandurilor asociate cu valorile si traditiile romanesti" a declarat Mihai Caluseriu (Creative Director, Conversion).

"Prin campania #DragoBT ne-am propus sa conectam romanii la adevarata motivatie care sta la baza achizitionarii de produse financiar-bancare: dragostea lor autentica si dorinta de a le oferi apropiatilor tot ce este mai bun. Prin personificarea produselor noastre, vrem sa aducem un suflu nou campaniilor din domeniului bancar. Am regasit la Conversion o echipa profesionista si creativa, care a inteles pe deplin specificul produsului nostru venind cu o directie si cu un concept vizual si narativ pe masura asteptarilor noastre", a declarat Sergiu Mircea (Director Marketing & Segmente si Produse Retail).

Credite

Banca Transilvania
Sergiu Mircea - Director Marketing & Segmente si Produse Retail; Oana Iorgulescu – Sef Birou Marketing Online

Conversion
Mihai Caluseriu – Creative Director, Alexandra Enea – Manager Digital Services RO, Bianca Leafu – Digital Media Planner, Ana-Maria Gheorghe – Copywriter, Alin Banu – Graphic Designer.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related