
Articole care fac referire la Digital Media Planner


OMV ridică ștacheta și aduce cafeaua Single Origin 100% Arabica în restaurantele VIVA CAFÉ. Mihai Chiriță: Cafeaua unește oamenii!

Electronic Arts România caută oameni talentați care au în comun pasiunea pentru jocuri și tehnologie, prin campania “Unique Together” semnată de Golin

Profero gets BE-KIND și coordonează comunicarea digitală a brandului în România, sub umbrela creativă „BE-KIND gets me”

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
![[U-Talks] Vlad Ifrim (URSUS): „Cei mai mulți festivalieri îmbină cu ușurință mai multe evenimente pentru că fiecare dintre ele oferă altceva”](https://media.iqads.ro/2019/10/vlad-ifrim-cover-410.jpg)
[U-Talks] Vlad Ifrim (URSUS): „Cei mai mulți festivalieri îmbină cu ușurință mai multe evenimente pentru că fiecare dintre ele oferă altceva”
![[U-Talks] Alexandra Burdulea (Peroni Nastro Azzurro): Dorința de a oferi o experiență unică ne-a dat curajul pentru primul show de drone din România](https://media.iqads.ro/2019/07/img-20190709-wa0002-cover-410.jpg)
[U-Talks] Alexandra Burdulea (Peroni Nastro Azzurro): Dorința de a oferi o experiență unică ne-a dat curajul pentru primul show de drone din România
![[SoMe 2019] Andra Stegaru (Orange Romania): Anul acesta sperăm să putem diversifica acţiunile pe toate canalele social media unde activăm](https://media.iqads.ro/2019/01/andra-stegaru-orange-cover-410.jpg)
[SoMe 2019] Andra Stegaru (Orange Romania): Anul acesta sperăm să putem diversifica acţiunile pe toate canalele social media unde activăm
![[Cook-off publicitar] Credential culinar Media Investment: variatii cu pui, manzat, linte si papanasi](https://media.iqads.ro/2018/10/collagemediainvest-cover-410.jpg)
[Cook-off publicitar] Credential culinar Media Investment: variatii cu pui, manzat, linte si papanasi
