Ana-Maria Gheorghe (Conversion): Fie-mi cu iertare, dar internautii se plang de orice

Ana-Maria Gheorghe (Conversion): Fie-mi cu iertare, dar internautii se plang de orice

Ana-Maria Gheorghe (Social Media Specialist / Copywriter Conversion) chiar s-a angajat in urma unei campanii online de branding personal. Dependenta de Facebook si prezenta in toate mediile sociale online, spune: "Sa intrebi un om de social media pe cate retele de socializare are cont e ca si cum ai intreba un artist daca are pensule".

Majoritatea internautilor, cu preponderenta cei de pe Facebook, habar nu au ce mananca brandurile la micul dejun. Talking about creste in momentul in care un brand cu care oamenii nu interactioneaza devine relevant pentru ei.

Spre exemplu, discutia rochiei a fost una aprinsa si, sa fim seriosi, a crescut vanzarile rochiei cu peste 300%! Brandul devine subiect de conversatie atunci cand este vazut ca o persoana, cu tot cu micile imperfectiuni.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Related