Campanii publicitare spectaculoase pe telefon, outdoor, tv si online, la ICEEfest. De azi exista un bilet la pret special, doar pentru agentiile de creatie!

Campanii publicitare spectaculoase pe telefon, outdoor, tv si online, la ICEEfest. De azi exista un bilet la pret special, doar pentru agentiile de creatie!

Reprezentantii Candyspace, o cunoscuta agentie digitala care a creat numeroase aplicatii, site-uri si continut pentru dispozitive conectate, vin la ICEEfest 2015, cel mai mare eveniment din Europa Centrala si de Est dedicat internetului, care va avea loc pe 11-12 iunie 2015 la Grand Cinema & More, la Baneasa Shopping City.

Candyspace s-a remarcat prin crearea mai multor campanii originale, printre care cea pentru lansarea Audi 3 Sportback sau Land Rover pe piata franceza ori cea pentru lansarea filmului ”Hot Tube Time Machine 2” in SUA.

Pentru Audi si Land Rover, britanicii de la Candyspace au ”acaparat” toate ecranele dintr-un mall francez, in timp ce pentru lansarea ”Hot Tube Time Machine 2” i-au implicat pe toti trecatorii din Times Square (New York) intr-un joc interactiv.

Audi

 

Hot tub

 

De asemenea, Candyspace s-a remarcat ajutand brandurile sa se faca si auzite, nu numai vazute, pe ecranele digitale uriase outdoor. ”Marea problema a ecranelor digitale out-of-home este ca sunt tacute. Pana acum!”, se arata in descrierea clipului de mai jos.

 

Hark

 

La ICEEfest 2015, din partea Candyspace vor fi prezenti Jonathan Kelly, Creative Director, si Nick Shadbolt, Business Director, care vor vorbi in cadrul sesiunii ”Trends in Technology & Innovative Marketing” (vineri, 12 iunie).

Tema lor de discutie va fi: ”Cutting through the digital haze: how to maximize each screen's potential?” (Prin ceata digitala: cum sa maximizezi potentialul fiecarui ecran).

Kelly si Shadbolt nu sunt singurii creativi care vin la ICEEfest 2015. Unul dintre ceilalti speakeri de top este Geoffrey Hantson, autorul campaniei TNT nominalizate de YouTube saptamainile trecute in topul celor mai importante campanii video din ultimii 10 ani.

TNT 

De asemenea, Anthony Baker de la agentia de advertising R/GADan Machen si Felix Morgan de la agentia de marketing HeyHuman dar si Yonathan Dominitz, fondatorul Mindscapes, o companie de training in domeniul creativitatii si inovatiei, vor veni si ei la ICEEfest 2015.

Mai multe detalii si exemple de campanii create de speakeri ICEEfest, AICI.

IMPORTANT:

Agentiile de creatie beneficiaza, incepand de azi, de un bilet special, Creativity Pass, cu doar 100 euro, care le permite accesul doar la sesiunile de interes pentru departamentele de creatie: “The Spectacular World of Creativity” si “Extreme Innovation: How the Rules are Changing” (11 iunie, Innovation Stage, de la 11:30 la 15:45), “How to create effective digital storytelling campaigns” (11 iunie, Experts Stage, de la 15:30) si  “Trends in Technology & Innovative Marketing” (12 iunie, Innovation Stage. 13:30 – 16:00). Numarul biletelor speciale – care permit si accesul la serile de entertainment din cadrul The Viral Nights of ICEEfest - este limitat. Comenzi doar prin e-mail:  [email protected]

Bilete pentru intreg festivalul si agenda completa se gasesc pe site-ul oficial,www.ICEEfest.com. Un numar limitat de biletele, valabile doar pentruThe Viral Nights of ICEEfest, se pot cumpara si de pe site-ul IaBilet.ro

ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – e organizat de ThinkDigital si e prezentat de Orange. In asociere cu XAXIS - a Group M Company. Driven by Toyota Hybrid.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related