Tenderly Promise - O campanie cu promisiunea viitorului

Tenderly Promise - O campanie cu promisiunea viitorului

Atunci cand te gandesti la un parfum, primul lucru care-ti vine in minte e AMINTIRE. Oamenii au obiceiul enervant de-a avea amintiri. Si mai ales, de-a asocia mirosurile cu amintiri.

Spre exemplu, mirosul de placinta cu mere te duce cu gandul la copilarie, atunci cand mama gatea si tu o stresai, sperand, in secret, ca o sa se faca mai repede placintele daca observi indeaproape procesul.

Tenderly Promise, noul parfum de la Oriflame, tine de legatura puternica dintre tine si mama ta, de mirosul familiare si de promisiuni pentru viitor.

Dar cum pui in valoare un parfum cu atata incarcatura emotionala?

Un strop de concept, o masina a timpului deghizata intr-un landing page si un design prietenos ca o imbratisare de mama.

Ne-am pus mintisoarele la contributie si conceptul Tenderly Promise s-a nascut sub forma unei platforme-masina-a-timpului. Conceptul gestului frumos, ii mai spunem noi.

"Prin campania de lansare a parfumului Tenderly Promise ne-am propus sa punem pret pe legatura dintre mama si copil, sa aducem un imbold emotional unui parfum care te duce cu gandul la un miros atat de familiar, acela al copilariei. Am regasit la echipa de la Conversion, o sincronizare perfecta cu specificul produsului, a directiei si a conceptului creativ. Echipa a transformat emotiile din brief in ceva aparte’’, Adelina Toma - Senior Online & Social Media Specialist CE Cosmetics Oriflame Romania.

 

’Trebuie sa recunosc ca a existat o inspiratie de baza a conceptului: campania Printesei Madeleine a Suediei pentru Fundatia World Childhood.  O campanie cladita pe fundamentul relatiei dintre mama si copil. Inspiratia a venit de la copiii fara familie, care nu au parte de promisiunea unei mame de-a fi mereu alaturi de ei. Clipurile campaniei au avut un impact emotional suficient de puternic asupra mea incat sa inspire un intreg concept. Pe langa asta, am avut ajutor de la echipa de creatie’’, Ana-Maria Gheorghe - Copywriter Conversion.

Tu alegi incotro o iei. Noi, impreuna cu Oriflame, am creat o portita spre viitor, faurita cu dragoste si daruire. La fel cum s-a si nascut conceptul.

Poate scrii despre cum ai vrea sa fii tu la anul, pe vremea asta. Poate vrei sa ii compui mamei un cadou in cuvinte, pe care sa-l imprime, sa-l puna intr-o rama si sa il scoata de fiecare data cand ii faci o vizita. E alegerea ta, dar e o promisiune pentru viitor.

Noi cum am fost rasplatiti pentru daruire si inspiratie?

Landing page-ul cu scrisorica este live in 12 tari. In 12 tari care au culturi diferite. Am fost pe acelasi mindset si ne bucuram ca am reusit sa faurim un mecanism de pus zambete pe fete, la un nivel atat de mare.

Vrei portia ta de advertising in stil Conversion?

Scrie-ne si timpul nostru devine timpul tau!  

 

Echipele implicate

Echipa Oriflame

Adelina Toma, Senior Online & Social Media Specialist CE Cosmetics Oriflame Romania

Marta Maj, Online Specialist Central Europe

Echipa Conversion:

Mihai Caluseriu - Creative Director, Claudiu Simionescu - Designer, Ana-Maria Gheorghe - Copywriter, Cornel Ghinea - Senior Web Developer, Bianca Leafu - Account Manager, Cristian Iosub - Project Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related