[Recrutarea in publicitate] Luca Bulacu: “Citesti” oamenii dupa portofolii. Interviul propriu-zis iti confirma sau infirma niste asteptari

[Recrutarea in publicitate] Luca Bulacu: “Citesti” oamenii dupa portofolii. Interviul propriu-zis iti confirma sau infirma niste asteptari

La interviurile de angajare cu Luca Bulacu, Creative Partner la WOPA, cei cu inclinari autosuficiente de guru au un NU din start. Ce candidati l-au impresionat, dupa o astfel de prima intalnire? Cei care au preocupari in afara job-ului si care nu fac o religie din cariera.

 

Pesimist??? Niciodata. Chiar daca-s apasat de ceva griji, incerc sa nu le arat. Nu poti sa primesti - musafirii si potentialii viitori colegi, zic - cu cea mai acra figura din dotare.

 

Evident ca m-am si inselat de-a lungul vietii, ca doar nu mi-am facut stagiatura la Stefan Gheorghiu ca sa pot “citi” oamenii de cum intra pe usa. In principiu, “citesti” oamenii dupa portofolii. Interviul propriu-zis iti confirma sau infirma niste asteptari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Since 2010, WOPA has stood for Weapons of Public Attraction. Or When Other Perspectives Appear. Or Want Only Powerful Ads. Call it what you want — the point is, we make things people can’t ignore. Some... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related