Kaleidoscope Proximity are un nou Head of Strategy & Planning

Kaleidoscope Proximity are un nou Head of Strategy & Planning
Adrian Hincu

Crescut militareste, cu bun simt si atentie de perfectionist. Acesta este Adrian Hincu, un publicitar biotehnolog, pasionat de chimie si sporturi cu roti si volan. 

 

Viata de agentie in ultimii 10 ani

Am inceput ca BTL-ist, pe conturi precum Nestle si Vodafone, in Mercury, o lume in care m-am invartit vreo 2 ani. Dupa aceea, am facut marele switch catre digital, cu Senior, unde, timp de vreo 6 ani, am ajutat compania sa creasca si am lucrat pe un portofoliu de clienti cam din toate domeniile: bere (Heineken si Tuborg), auto (Dacia si Renault), banci (Volksbank), FMCG (Nestle, Unilever), servicii (Petrom, Sodexo) si telecom (Vodafone, Telekom si Orange).

Dupa Senior, am ajutat la infiintarea departamentului de Digital din Publicis Romania, de pe un rol de Online Business Developer.

Dupa ce am asezat lucrurile acolo, am venit in CS-ul din Kaleidoscope Proximity, unde am gasit, by far, cea mai misto echipa de oameni din tot digitalul romanesc. :)

 

Acasa la cel mai mare retailer din Europa de Est

Dupa 3 ani de pitch-uri si dragoste, am incercat marea cu degetul, facand o incursiune in lumea “clientului”, la eMAG, pe post de Digital Marketing Manager.

Aici am coordonat activitatile de marketing ale celui mai activ si mai mare retailer din Europa de Est si am avut bucuria sa particip si la organizarea unui Black Friday. Cei care stiu despre ce e vorba vor intelege, cu siguranta. :).

Pe de alta parte, fiind un om de agentie pana in maduva oaselor, n-am putut sa nu profit de ocazie cand Cristi si Miruna m-au chemat iarasi la armele digitale, de data asta in spatele frontului, pe post de capitan la strategie.

Asa ca iata-ma.

 

De la business la business

Incepe un capitol nou, puncteaza Cristian Pantazi (Managing Partner).

"Intoarcerea lui Adi ne completeaza echipa cu un om care a avut un rol incremental in cresterea agentiei. Venind acum cu o perspectiva noua (“de la client”), el va juca un rol important in constructia si augmentarea produsului nostru, dar si a modului in care deservim si crestem business-urile clientilor nostri."

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related