[Un brand pentru București] Alex Petrescu: Pare că Primăria vrea un desen. Un desen frumos și un font aparte care să acopere multe lucruri

[Un brand pentru București] Alex Petrescu: Pare că Primăria vrea un desen. Un desen frumos și un font aparte care să acopere multe lucruri

Înainte de logo, care este necesar, Bucureștiul are nevoie de o identitate, crede Alex Petrescu, Creative Strategist la Geometry Global Bucharest și sudor la Nucăoricum. Și inainte de un concurs pentru a-l găsi și un brief care seamănă cu o listă de livrabile, era nevoie de un fundament strategic.

În forma actuală, pare că Primăria vrea un desen. Un desen frumos și un font aparte care să acopere multe lucruri. Riscul cel mai mare e să câștige un logo frumos, dar care să nu însemne nimic, spune Alex.

Alex locuiește în București din 2003, de când a venit la facultate. Nu-i place orașul. I se pare sufocant. Se gândește să se mute de câteva ori pe an. Până atunci, se bucură de o brutărie cu pâine caldă, un bar ascuns pe o străduță și un teren de fotbal. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related