Mega Image lansează un nou produs imposibil de cumpărat

Mega Image lansează un nou produs imposibil de cumpărat

Mega Image continua sa se implice in cauza donarii de sange printr-o noua campanie de constientizare, alaturi de Institutul National de Hematologie Transfuzionala si Centrul de Transfuzii Bucuresti.

Mega Image a introdus in 20 dintre magazinele sale un nou produs, insă acest produs nu este de vânzare, prezența sa pe rafturile magazinului având ca obiectiv semnalarea unei probleme grave cu care se confruntă România: lipsa donatorilor de sânge.

România este una dintre puținele țări din lume în care nu există cultura donării sistematice de sânge, mai puțin de 1% dintre români donând regulat sânge - cel mai mic număr de donatori din Uniunea Europeană, unde media este de 10%.

Campania “Produs imposibil de cumparat” este dezvoltată de McCann Worldgroup România si vizualizeaza sangele ca pe un produs ce a fost adus pe rafturile supermarketului, aducandu-se astfel problema in viata de zi cu zi a romanilor.

 

"Există lucruri care nu pot fi cumpărate atât de simplu, de la magazin, deși reprezintă o nevoie zilnică. Campania “Produs Imposibil De Cumpărat” atrage atenția asupra crizei grave de sânge în spitalele din România iar acest lucru nu se poate rezolva decât încurajând donarea de sânge. Dorim să declanșăm în toți românii dorința de a deveni donatori constanți de sânge, în sprijinul comunității.", a declarat Adrian Nicolaescu (VP Marketing, Mega Image România).

 

"In fiecare zi suntem atenti la nevoile clientilor nostri si ale comunitatilor din care facem parte, de aceea este si responsabilitatea noastra, ca membri ai aceleiasi comunitati, sa aducem in fata anumite probleme. Ne dorim intotdeauna sa venim cu solutii inovatoare, dar in astfel de cauze este mai important efortul colectiv pe care ne dorim sa il atragem. Ca parte din aceasta campanie, Mega Image sustine cu echipamente modernizarea centrelor de transfuzii din Bucuresti, Brasov si Constanta.", a declarat Vassilis Stavrou (Director General Mega Image).

 

"Nu stim de ce romanii nu doneaza, cu siguranta avem nevoie de mai multi donatori. Apreciem sustinerea Mega Image pentru ca stim ca de acum avem un partener care ne ajuta atat in aducerea acestei cauze in viata de zi cu zi a romanilor, dar care ne si sprijina cand avem nevoie.", a declarat Doina Gosa (Director General Centrul de Transfuzii Bucuresti).

 

"Produs Imposibil De Cumpărat"

“Ideea produsului imposibil de cumparat de la Mega Image a aparut in momentul cand ne-am gandit putin invers. Ce-ar fi daca sangele pentru transfuzii chiar s-ar putea gasi la supermarket?  S-ar rezolva pe loc problema operatiilor amanate. Si a vietilor puse in pericol in special in timpul vacantelor de vara, cand donatorii sunt in concediu. Traim de multe ori cu impresia ca lucrurile astea se rezolva de la sine.  Ca e treaba donatorilor sa doneze si a spitalelor sa se aprovizioneze. Spitalele insa nu se pot aproviziona asa cum o face un supermarket, iar sangele nu este un produs. Sangele se poate doar dona”, a declarat Rafaela Beldie (Copywriter McCann Bucharest).

"Am vrut ca romanii să conștientizeze că sângele nu se găsește pur și simplu pe raftul unui magazin, că nu ne așteaptă în spitale în caz că avem nevoie de el, și că trebuie să facem noi ceva pentru a rezolva această problemă: trebuie să donăm. Arată ca un tetra pak, pentru că am vrut să-i dăm forma unui produs familiar. Și apoi am avut grijă la toate detaliile: l-am numit după grupele de sânge, i-am scris compoziția, și bineînțeles povestea produsului și centrele unde putem dona. Totul pentru ca atunci când țin cutia asta în mână, românii să știe că singurul produs care nu se poate cumpăra e și cel mai valoros.  Pentru că poate salva vieți", a declarat Ioana Zamfir (Group Creative Director McCann Bucharest).

 

Pentru Campania “Produs Imposibil De Cumpărat” Mega Image a facut un parteneriat cu Centrul de Transfuzie Sanguină București, toate informațiile despre cum putem să devenim donatori aflându-se pe ambalajul produsului din magazine.

De asemenea, Mega Image va face o sponsorizare în valoare de 66.000 euro către centrele de transfuzii din București, Constanța și Ploiești, bani care vor fi folosiți pentru achiziționarea echipamentelor necesare desfășurării activității în cele mai bune condiții.

 

Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lanţ de supermarketuri din România, cu o reţea ce cuprinde în prezent 585 magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Mega Image îşi propune să le ofere consumatorilor, în fiecare zi, servicii de calitate şi o gamă de produse hrănitoare, sănătoase şi sigure, la preţuri accesibile. Mega Image face parte din Ahold Delhaize, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.

McCann Worldgroup România are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: Coca-Cola, Vodafone, KFC, Nestle, L’Oréal, MasterCard Europe, Mega Image, Heineken Romania, Unilever. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Bucharest, Momentum, UM, McCann PR şi MRM//McCann Romania. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related