[Cum promovezi binele] Sexul, în vremea familiei tradiționale, nu este sexy. Și nici educația

[Cum promovezi binele] Sexul, în vremea familiei tradiționale, nu este sexy. Și nici educația

Cine ar fi crezut că în 2018 vremurile devin din ce în ce mai tulburi pentru ONG-uri? Când am pornit această serie, recunoaștem că premisele erau în nuanțe roz. Voiam să vorbim despre cei care ajută în România și felul în care promovarea binelui îi convinge și pe ceilalți să facă bine la rândul lor. Am ajuns să vorbim despre obstacole și probleme din ce în ce mai mari pe care le au de trecut organizațiile, pentru a ajunge să facă bine. Surpriza a fost că finanțarea nu este cea mai mare dintre aceste probleme, ci chiar misiunea ONG-urilor. Libertatea de exprimarea, drepturile omului, protejarea mediului și educația devin, iar, concepte care trebuie apărate în România, în 2018. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related