[Brieful de la primarie] Vlad Derdeicea: Din pacate, multe din concursurile noastre mioritice se termina cu deznodamanturi asemanatoare

[Brieful de la primarie] Vlad Derdeicea: Din pacate, multe din concursurile noastre mioritice se termina cu deznodamanturi asemanatoare

Mai in gluma, mai in disperare, unii propuneau ca slogan pentru Romania: ”Atentie, cade tencuiala”. Am putea adauga in aceeasi nota pasiv-agresiva si ”Niciun castigator”. Acopera multe laturi complexe nationale. Dar sa nu cadem in exagerari triste si sa continuam cu povestile concursului pentru logo-ul Oradea.

Vlad Derdeicea, Founder & Art Director Subsign, a participat optimist: forma de prezentare a concursului ii dadea incredere. Brieful, mai putin. Avea multe ”cum sa nu” si foarte putine “cum sa da”. Peste program si in timpul liber, echipa a lucrat cam trei saptamani la propunerea inscrisa. Rezultatul il cunoastem deja. Dar, si in ciuda lui, merita sa vorbim despre proces, brandurile de oras si evolutia acestui domeniu in Romania.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol


Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Sectiune



Related