Little money, big Cannes: selfie cu YouTube

Little money, big Cannes: selfie cu YouTube

Pentru cei 1% care poate n-au feed-urile destul de optimizate, aflati ca de azi si pana vineri (18-22 iunie) se petrece a 65-a editie a Cannes-ului publicitar, cu bunele, relele si trendurile lui accentuate: mai putini publicitari, mai multe companii de consultanta. Cu toate ca, apropo de boicotul Publicis Groupe, potrivit DigiDay, 86 de membri ai grupului se afla totusi la festival, in competitie sunt 336 de campanii ce tin de grup (inscrise de clienti, companii de productie si altii), iar Arthur Sadoun (CEO, Publicis Groupe) va fi la Cannes pentru a prezenta platforma AI Marcel (acolo unde s-ar fi indreptat resursele anterior directionate catre festival).

Din 2018, cateva schimbari s-au adus si structurii de concurs a festivalului international de creativitate: s-au scos circa 120 de subcategorii, iar restul s-au aranjat in 9 categorii mari de focus (pentru a simplifica si a "reflecta mai fidel" schimbarile prin care trec industriile creative - desi, desfasurata cu creionul pe hartie, nu pare mai stufoasa?).

Anul asta, Romania are 4 reprezentanti in juriul de la Cannes, care evalueaza lucrari pentru shortlisturile a 4 categorii: Dana Bulat (United Media) - Media, Andreea Grigorean (Publicis Romania) - PR, Sebastian Olar (Mainstage The Agency) - Direct si Irina Pencea (Jazz) - Brand Experience. Iar Simina Zidaru (Senior Copywriter, MullenLowe Romania) se numara printre cele 20 de participante ale programului de dezvoltare See It Be It, dedicat sprijinirii femeilor din comunicare pentru a inegalitatea de gen la nivelul leadershipului creativ. 

Pana revenim cu updates despre shortlisturi, va reamintim si ca, daca n-a fost sa fie anul asta cu delegatia spre Cannes Lions, aveti la dispozitie un digital pass pentru un stream live exclusiv de la fata locului, iar varianta low-to-no budget consta intr-un playlist pregatit pe YouTube unde vor fi transmise live 15 dintre prezentarile si debate-urile de la aceasta editie a festivalului.

David Droga e deja disponibil pentru selfie-uri, la fel si Jeff Goodby, aflat intr-o discutie cu Martin Wolff (autorul bestsellerului Fire and Fury: Inside the Trump White House) pe tema presedintiei lui Donald Trump si modului de evolutie a jurnalismului in era social media.

Printre celelate 15 prezentari transmise pe YouTube se numara Adobe, cu "Accelerating Creativity in the Age of AI" sau Google cu "What Creativity Can Do?", dezbaterea "The Power of Big Tech Platforms", gazduita de The Economist privind binele si raul pe care il aduc jucatorii tech asupra societatii, sau o sesiune cu Oliver James (psiholog si autor al volumului How to Develop Emotional Health (The School of Life) - "Creativity on the Couch: What Psychoanalysis Can Tell Us" - despre criza de varsta mijlocie a creativitatii.

Pana la noi vesti (urmeaza si marturii de la fata locului in timp intrucatva real), sa fie vizionari placute si pline de inspiratie pentru cei ramasi acasa, in mijlocul advertisingului de zi cu zi.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related