7 experti de top in digital marketing vin la prima editie DIGITALIUM

7 experti de top in digital marketing vin la prima editie DIGITALIUM

In urma cu vreo 5 ani, ne povesteste Avi Cicirean (Owner & General Manager, Brand Minds & Digitalium), participand frecvent la conferinte si evenimente de business din Europa de Vest si din SUA, a observat o discrepanta notabila intre continutul si executia acestora in raport cu cele din CEE. Nu a gasit, in schimb, cauze ori motive clare pentru aceste diferente asa ca, intors in tara, s-a apucat in regim one-man show de primul eveniment BRAND MINDS: "GET INSIDE THE CUSTOMER’S MIND with Martin Lindstrom".

Astazi, cu o echipa mai numeroasa in jur, Avi Cicirean pregateste prima editie a unui nou eveniment: DIGITALIUM. O conferinta-training cu 7 speakeri cu mindset global, experti specializati pe nisele lor, care promite sa intoarca pe toate partile potentialul strategic al digitalului in functie de mediu si platforma. Alaturi de Andrada Borda (Marketing Manager, Brand Minds & Digitalium), Avi vorbeste in continuare despre cum a luat nastere  DIGITALIUM si care este nevoia care sta la baza lui.

 

Brand Minds, o scurta recapitulare

Avi: Totul a pornit de la cartea lui Martin Lindstrom – Buyology, pe care am achizitionat-o din aeroportul din Copenhaga in 2009. Dupa ce am terminat-o, mi-am spus ca pe acest om il voi aduce intr-o zi in Romania. Au trecut anii, iar in 2013 l-am abordat pentru acest lucru. Agentul mi-a spus ca are o data libera abia in 2014 si asa a inceput totul.

Am fost one-man show. De la grafica si comunicare, pana la organizarea evenimentului, toate responsabilitatile imi reveneau by default. Resursele au fost mega limitate. Asa am inceput, cu un eveniment de 300 de persoane.

A fost o adevarata provocare sa vindem evenimente de dezvoltare personala si business pe o piata cu economia din Romania. Fee-urile speakerilor sunt destul de mari, iar costurile organizationale au fost picante dintodeauna, iar pentru asta ne-am setat de la bun inceput un principiu la care tinem foarte mult: Nu facem rabat de la nimic; fiecare om care trece pragul evenimentelor noastre trebuie sa plece inspirat sa-si schimbe viata.

Pe parcurs, a devenit mai usor. Oamenii au inceput sa priveasca lucrurile dintr-un alt unghi decat o faceau acum 5 ani. Cel mai dificil, dar probabil si cel mai satisfacator aspect a fost ca am reusit sa cream repere in piata si sa schimbam mentalitati.

 

Nevoia din spatele DIGITALIUM. Cui se adreseaza?

Avi: Digitalium a luat nastere din discutiile cu partenerii nostri. Pe masura ce BRAND MINDS crestea cu fiecare editie, primeam tot mai multe solicitari de traininguri interne si consultanta in comunicare. Toate acestea amestecate cu contextul expertizei pe care o aveam in branding si comunicare prin prisma anilor in care am lucrat ca Director de Creatie, au rezultat in DIGITALIUM.

Prin DIGITALIUM oferim acces la traininguri de calitate, livrate la un standard premium de experti care practica ceea ce predau. Legat de publicul caruia se adreseaza evenimentul, acesta este format din profesionisti care isi doresc o cariera in comunicare fondata pe performance marketing. Vorbim de specialisti in digital, manageri si executives de marketing si social media, consultanti in branding, PR sau influenceri pasionati de vlogging.

 

De la idee la plan. Formatul evenimentului

Avi: Tot procesul, de la nevoie la lansare, a durat mai putin de un an, iar asta pentru ca atunci cand imi incolteste o idee in care cred cu tarie, toata energia mea se canalizeaza in directia respectiva.

Cat despre format, DIGITALIUM este o conferinta-training.

Este un training pentru ca practicalitatea pe care o livreaza speakerii pe care i-am curatoriat vine la pachet cu expertiza in domeniu si solutii pe probleme punctuale din domeniul digital. Apoi, este o conferinta pentru ca acesta este formatul cel mai potrivit prin care putem satisface aceasta nevoie la o scara mai mare.

 

Speakeri: experti in digital din SUA si Europa

Andrada: Am avut doua criterii de baza in alegerea celor 7 speakeri. Am insistat mult sa fie experti specializati pe o anumita nisa, pentru ca ne-am dorit sa acoperim fiecare categorie de la eveniment cu continut curatoriat de profesionisti care fac asta la nivel aprofundat. A doua conditie a fost sa fi lucrat cu branduri la o scala internationala ca sa aiba un mindset si o perspectiva globala.

Procesul de selectie s-a consacrat intr-un research complex in cadrul caruia ne-am ocupat de analiza si profilarea celor mai cunoscuti profesionisti din digital. Atat din SUA, cat si din Europa.

 

Content: 7 nise ale strategiilor digitale

Avi: Acoperim toata partea de Strategie Digitala integrata pentru mediile de mai jos:

VIRAL MARKETING with Zach KingZach King, cunoscut sub numele de "The Vine Magician", are o comunitate online cu peste 21 de milioane de followeri pe Instagram si aproape 4 milioane pe Facebook. Munca sa i-a adus recunoasterea internationala si l-a pus in lumina reflectoarelor in cadrul The Ellen DeGeneres Show, Good Morning America si Larry King Now. Impreuna cu echipa sa, Zach creeaza continut pentru companii precum Walt Disney Pictures, Justin Bieber, Nike, Coca-Cola si multe altele.

FACEBOOK STRATEGIES with Antoine Dupont. Antoine ajuta business ownwerii sa-si dezvolte afacerile prin marketing digital de aproape 20 de ani. Este CEO al Katapult.Marketing si lucreaza preponderent cu antreprenori din statul Florida.

INSTAGRAM TIPS & TRICKS with Chris Kubby. Chris a colaborat cu branduri mari pe strategie digitala si social media precum Carlsberg, Burger King sau HP. A fost numit de Mashable ca fiind unul dintre Top 50 Influencers on Snapchat si de Forbes #1 Business Guru on Snapchat. Kubby este si speaker la evenimente, cu o experienta de peste 100 de conferinte la care a participat, atat in Europa, cat si in America.

LINKEDIN for BUSINESSES with AJ WilcoxAJ e un maestru in optimizarea campaniilor de LinkedIn. Impreuna cu echipa lui, gestioneaza conturi pentru care au dublat numarul de potentiali clienti inca din primele 2 luni de campanii. Wilcox lucreaza cu clienti care cheltuiesc peste 100.000$ lunar. 

E-MAIL MARKETING with Kath Pay. Kath este recunoscuta ca unul dintre cei mai importanti specialisti de E-mail Marketing din UK. Un veteran in marketing cu peste 18 ani de experienta, Kath, fie a instruit, fie a oferit consultanta pentru companii ca Expedia, Adobe, Facebook, Ebay, Tommy Hilfiger si multe altele. Este, de asemenea, onorata cu premiul World's Top 50 Email Marketing Influencers (cf. Vocus, 2014).

STARTUPS SCALING cu Sweta Patel. Sweta Patel a oferit consultanta pentru peste 200 de companii cu crestere rapida in Silicon Valley si este membru al The Oracles, un trust al celor mai buni antreprenori din lume. Sweta a fondat Global Marketing Tactics, platforma care centralizeaza resurse de marketing si traininguri in acelasi domeniu.

DIGITAL STRATEGY with Nichole Yale. Nicole si-a construit cariera dezvoltand strategii de comunicare digitala pentru companii Fortune 500. In 2017, s-a alaturat echipei VaynerMedia (Londra), celebra companie de marketing digital fondata de Gary Vaynerchuk. Acolo, Nichole conduce departamentul de Marketing Digital. Printre marile branduri cu care a lucrat: Amazon Prime, PepsiCo, Unilever, Ferrero SpA, Deloitte, Goldman Sachs si multe altele.

 

Promisiunea fata de public

Avi: Prin selectia exigenta a speakerilor si a continutului, promitem continut premium si un approach strategic pe parte de expertiza. Participantii vor invata aici exact ce este mentionat in program sub descrierea fiecaruia dintre speakeri: Facebook Strategies that work, 50 Instagram tips & tricks, E-Mail Marketing DOs & DON’Ts, Video Viral Marketing & Brand Storytelling, Linked In Business Strategies and so on.

 

Asteptari pentru prima editie

Avi: Asteptarile noastre legate de prima editie sunt mari si ne straduim sa atingem acelasi standard pe care am reusit sa il impunem prin toate evenimentele Brand Minds.

Mai sunt doar cateva zeci de bilete pana vom anunta evenimentul sold-out. Implicarea echipei e maxima si speram ca aceasta prima editie sa se ridice la nivelul asteptarilor participantilor. Feedback-ul este un aspect deosebit de important si contribuie la benchmark-ul nostru de performanta si imbunatatiri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related