Marks semnează campania de comunicare a pietrei reinventate: ardezia flexibilă SKIN

Marks semnează campania de comunicare a pietrei reinventate: ardezia flexibilă SKIN

Cum promovezi un produs care pare să sfideze legile fizicii? Mai exact, un tip de piatră naturală care nu mai are niciuna dintre caracteristicile definitorii ale pietrei - greutatea, masivitatea, rigiditatea -, dar păstrează toată frumusețea sa.

Când am primit din partea echipei PIATRAONLINE provocarea de a crea campania de comunicare a ardeziei flexibile SKIN, ne-am dat seama că n-o putem trata ca pe un simplu material, ci ca pe o formă de expresie. Pentru că, pe scurt, ardezia flexibilă SKIN e un spectacol inspirat de natură și pus în scenă de tehnologie.

În același timp, cel mai simplu mod de a înțelege ce e ardezia flexibilă este să o compari cu piatra clasică. De aceea, mesajul central al campaniei definește produsul SKIN ca "Piatra. Eliberată". Sub această umbrelă, ardezia flexibilă ia forma unei dansatoare care personifică flexibilitatea, grația, versatilitatea și expresivitatea noului produs.

 

“Ardezia flexibilă este asociată cu dansul, cu flexibilitatea dansatorilor, dar și cu libertatea acestora de a se transpune în nenumărate forme. KV-ul principal creează o paralelă între versatilitatea și suplețea dansatorului care își transformă unduirile corpului în artă și ardezia flexibilă SKIN care poate face același lucru prin ușurința cu care se mulează pe suprafețe neconvenționale. În KV-urile secundare, "dansul" pietrei și mobilitatea incredibilă a acesteia sunt aplicate în contexte reale: pe obiecte concrete.”, Dan Hagiu (Creative Director Marks).

 

Campania îi invită, pe cei care au în plan un proiect, să-și pună ideile în scenă, pentru că noul tip de piatră le oferă libertatea de a fi oricât de creativi vor. Mai exact, SKIN poate fi aplicat pe suprafețe curbe, pe mobilier și pe orice altceva îți trece prin cap. În plus, calitățile unice ale ardeziei flexibile o fac alegerea perfectă atât pentru proiecte complexe și extravagante, cât și pentru proiecte minimaliste și discrete. Poți alege dintre 18 texturi de piatră, una mai spectaculoasă ca alta, pe piatraonline.ro/skin.  

 

"Iubim piatra în toate formele ei, dar ardezia flexibilă SKIN e the best of both worlds. E piatră adevărată, deci e extrem de durabilă, iar culorile și texturile sunt spectaculoase, dar, în același timp, nu ești deloc limitat atunci când schițezi un proiect, pentru că e ușoară, maleabilă și se aplică rapid. Ne-am dorit să scoatem în evidență această libertate pe care ți-o oferă și cred că am găsit conceptul creativ potrivit.", Mariana Brădescu (Managing Partner PIATRAONLINE).

 

Alături de OOH-uri și de campania pentru social media, am produs și un spot video menit să creeze buzz în jurul noului produs, dar și să combată preconcepțiile legate de piatră. Spotul, care rulează în mediul online, dar și în rețelele de indoor displays, este filmat one-shot și are în centru un actor și câteva props-uri prin care acesta își susține discursul. Pentru că piatra naturală este văzută ca un material premium, rece, dificil, rezervat doar proiectelor grandioase, ne-am dorit să schimbăm puțin conversația și să vorbim despre ardezia flexibilă pe un ton light, funny și smart, cu tot cu bloopers la final. Tehnica de filmare îi dă o doză de dinamism, deși e un cadru static, și te ține în priză până la final. Când soluția creativă e bună și simplă, nu e nevoie de bugete cu multe zerouri.

Poți urmări spotul pe canalul de Youtube PIATRAONLINE, dar și pe pagina de Facebook a brandului și poți testa flexibilitatea noului tip de piatră în showroomul de pe Aleea Teișani 137 A.

 

Pentru că vorbim despre un produs, în egală măsură, neconvențional și ușor de folosit, targetul nostru îi include atât pe cei care își doresc să renoveze rapid, cu impact maxim, cât și pe designeri de interior, makeri și creativi, în general. Așa că, ne-am gândit la un kit special, dedicat designerilor, care să-i inspire și să le extindă puțin orizontul în ceea ce privește materialele cu care se pot juca. 

Pentru a stârni curiozitatea designerilor de interior și pentru a promova versatilitatea ardeziei flexibile - adică faptul că este elastică, ușoară și subțire - le-am trimis un gift box cu 5 moodboard-uri inspirate din mostre ale texturilor SKIN, un set de litere decupate din ardezie care formează o anagramă și invitația de a testa produsul în showroom. Setul de litere poate fi folosit ca obiect de decor pentru perete sau birou și poate fi rearanjat pentru a forma 2 sau 3 cuvinte diferite.

Pentru că ardezia flexibilă SKIN este un produs versatil care îți oferă libertatea să pui în aplicare proiecte spectaculoase de design, kitul SKIN e o provocare să mergi mai departe, să nu te limitezi la o amenajare clasică, ci să experimentezi noi formule de expresie. Dacă alții s-au gândit să placheze mașini de lux, fashion wear sau bijuterii, tu ce poți face cu ardezia flexibilă? Think about it.

 

ECHIPA MARKS

Dan Hagiu, Creative Director
Sabina Stănciucu, Copywriter
Maria Ștefăniță, Art Director
Irina Radu, Copywriter
Mia Munteanu, Client Service Director
Andrei Enache, Account Executive

ECHIPA PIATRAONLINE

Mariana Brădescu-Constantinescu, Managing Partner
Sergiu Constantinescu-Brădescu, Managing Partner
Robert Alexandru, DTP
Vlad Constantinescu, Fotograf
Sorin Niculae, Video Editor

 CASĂ DE PRODUCȚIE

ParcFilm

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Marks

Marks este un nou tip de echipa, iar fondatorii Marks sunt specialisti care vin atat din “lumea clientului”, cat si din “lumea agentiilor”; specialisti in domenii diferite –... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Related