[Concluziile lui 2018] Razvan Matasel: Unii colegi au folosit brandurile ca modalitate de a-si manifesta revolta, dar cred ca astfel au uitat de scopul comunicarii eficiente

[Concluziile lui 2018] Razvan Matasel: Unii colegi au folosit brandurile ca modalitate de a-si manifesta revolta, dar cred ca astfel au uitat de scopul comunicarii eficiente

Mai sunt 21 de zile si se termina si 2018, asa cum ii e firea timpului. Sa treaca si sa ne lase cu impresii pentru ce a fost si asteptari pentru ce va sa vina. Caci asta e natura omului: sa comenteze ce nu poate schimba. La granita aceasta scurta, de trecere spre un alt an de care ne vom plange sau poate (mai bine) nu, facem bilant. Luam la scormonit 2018, vedem ce urme a lasat anul centenarului, cum ne-a schimbat politica si care au fost efectele ei in publicitate, cautam lucrurile bune, sapam dupa optimism, ne pregatim pentru 2019 cum se cuvine.

Razvan Matasel, jumatatea strategica din Arsenoaiei & Matasel, a simtit o mai mare preocupare pentru strategie in 2018, desi industria a ramas la fel: multe campanii mediocre, o criza grava de oameni buni, aceleasi organizatii ale industriei care mimeaza interesul si implicarea, aceiasi creativi care isi dau premii intre ei. Si o concluzie:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Related