[Dupa 10 ani] Razvan Vasiloiu: Credeam ca nu vom avea nevoie de un departament de digital, care acum exista si munceste mult

[Dupa 10 ani] Razvan Vasiloiu: Credeam ca nu vom avea nevoie de un departament de digital, care acum exista si munceste mult

Lansase de doi ani the Syndicate, era criza, si proiectul la care lucra cel mai asiduu Razvan Vasiloiu acum 10 ani era viziunea agentiei despre cum se face advertising. Separarea ATL/BTL devenea din ce in ce mai formala, asa ca au venit cu abordarea Before-the-Line/After-the-Line, unde linia nu mai era orizontala, ci verticala. Atunci se gandeau la un departament de digital, acum se gandesc la unul de Creatie/Productie de Content.

Provocarea principala e rapiditatea: daca ai ideea azi, cum faci sa ai contentul gata maine? La asta lucram in momentul asta.

Despre 10 ani in care crede ca s-a maturizat, profesional si personal, cele trei Iluzii ale publicitatii, lucruri bune in industrie, optimism si pesimism, povesteste Razvan Vasiloiu mai jos:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related