Brandurile si cetatenii suparati. Cum sa nu iti superi consumatorii

Brandurile si cetatenii suparati. Cum sa nu iti superi consumatorii

A fost o vreme cand lucrurile pareau simple in publicitate. Samponul facea parul stralucitor, detergentul spala rufe si scotea pete, pasta de dinti iti dadea incredere in tine, in fine, un univers cu oameni fericiti si familii iubitoare, in care cerul era mereu senin si locuitorii lui nu discutau despre probleme de gen, poluare, politici sociale sau ordonante de urgenta.

In lumea aceasta minunata au inceput insa sa apara fisuri. Si prin ele si-a facut loc realitatea. Realitatea unor consumatori care le cer brandurilor sa coboare din paradisul artificial si sa fie prezente in societate. Sa nu mai vorbeasca despre pete, ci de ce femeile spala mereu rufe sau vase? Sa vorbeasca despre minoritati si inegalitati, abuzuri si efectele propriilor produse sau servicii. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Centrade Cheil

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Sectiune



Related