FAN Courier și Marks dau mai departe leapșa alegerilor

FAN Courier și Marks dau mai departe leapșa alegerilor

Este un an al alegerilor, pentru noi toți. De aceea, FAN Courier a ales să continue campania lansată în primăvară, Tu alegi drumul. Deciziile de azi sunt realitatea de mâine, împreună cu partenerul de cursă lungă, Marks.

Mesajul este dus mai departe și adaptat, luând în considerare și câteva aspecte care țin de percepția companiei, a curierului și a calității serviciilor. Pe scurt, campania de toamnă face un gest de transparentizare și de umanizare a serviciilor, dar acționează și ca un îndemn adresat publicului larg, menit să inspire și să încurajeze alegeri pozitive. 

Conceptul campaniei este construit în jurul angajaților FAN Courier, dar îi prezintă pe aceștia dincolo de rolul profesional. Mesajul transmis este acela că valorile și alegerile lor ca indivizi contribuie la succesul companiei, așa cum noi toți contribuim la succesul comunității noastre și chiar al țării.

"Mesajul campaniei este pus în scenă prezentând într-un mod egal și simetric faptul că micile alegeri din viața de zi cu zi ale angajatului FAN (să aibă o familie, să aibă grijă de cei mici, să fie responsabil față de sine etc.) se reflectă de fapt în modul în care funcționează compania. Tot așa cum acasă am grijă de mine, de ai mei și de acțiunile care mă definesc, la fel, la muncă, am grijă de clienți, de colegi și de companie." Dan Hagiu (Creative Director Marks)

 

Spotul principal al campaniei ilustrează momente din viața personală a angajatului în paralel cu momente din viața sa profesională, pentru a transmite ideea simetriei dintre alegerile de acasă și cele de la birou, bazate pe o viziune comună.

 

"Micile alegerile aduc marile schimbări" este mesajul prin care brandul le mulțumește tuturor celor din echipă pentru că își fac treaba bine și prin care îi invită pe toți ceilalți să reflecteze asupra alegerilor lor de zi cu zi și asupra impactului pe care îl pot avea.

În plus, interviurile cu angajații FAN ne prezintă o altă latură a celor care lucrează pentru ca toate coletele să ajungă la destinație.

De exemplu, Ionela e Bucharest Area Sales Manager la birou și Homework Supervisor acasă. Dragoș, Area Assistant Manager, e cel căruia știi că-i poți cere oricând ajutorul la job, în timp ce, acasă, e cel care îl învață pe Patrick să renunțe la roțile ajutătoare. Pescar talentat și câștigătorul titlului „Cel Mai Bun Tată”, Adrian, Auto Inspector, e în echipa FAN de 6 ani. La birou, are grijă ca totul să fie în regulă cu mașinile din flotă și toată lumea să conducă în siguranță. Acasă, are grijă ca toată familia să se bucure din plin de activități în aer liber. Ca un reminder că suntem cu toții oameni, cu personalități și pasiuni diferite, dar putem face lucruri mari împreună.

"FAN Courier este o companie locală, condusă de români, dezvoltată de români. Pentru că, da, putem face lucruri extraordinare împreună. Da, suntem capabili să creăm lucruri de valoare și să ne construim singuri viitorul. Trebuie doar să o facem împreună. Într-un an în care fiecare dintre alegerile noastre contează mai mult decât oricând, ne-am dorit și noi să le subliniem importanța. Am început în primăvară cu "Tu alegi drumul. Deciziile de azi sunt realitatea de mâine" și continuăm acum cu "Micile alegeri aduc marile schimbări", care dă credit tuturor celor care, prin responsabilitate, implicare și respect față de sine, fac din FAN o echipă mare. Dar mai mult decât atât, campania ne invită pe toți să ne gândim la gesturile mici prin care putem face lumea din jur mai bună, mai normală și cum o putem aduce mai aproape de cum ne dorim." Roxana Magopeț (PR & Marketing Manager FAN Courier)

 

Pe micilealegeri.ro este lansată provocarea micilor alegeri pozitive. Cei care înscriu o faptă bună din categoria "Spirit civic", "Transport civilizat", "Un cartier curat", "Vecinul bun" sau altă categorie, pot câștiga un premiu pe loc și le pot arăta și celorlalți că o schimbare mare se întâmplă atunci când suficient de mulți oameni contribuie prin gesturi mici.

Pe site se contorizează alegerile și județul din care au fost înscrise, pentru a urmări în timp real cum România se umple de culoare și gesturi frumoase. 

 

Echipele participante:

Marks
Mia Munteanu, Client Service Director
Ana-Maria Preduț, Account Manager
Irina Costea, Social Media Manager
Sabina Stănciucu, Group Creative Director
Dan Hagiu, Creative Director
Irina Radu, Copywriter
Maria Ștefăniță, Senior Art Director
Anca Mihalache, Art Director
Sorin Sega, Digital Project Manager
Cătălin Manolache, Digital Project Manager
Radu Cioran, Lead Web Developer
Bogdan Mîinescu, Senior Front-End Developer

FAN Courier
Roxana Magopeț, Marketing & PR Manager
Adriana Manu, Marketing Assistant Manager

Parc Film
Producator: Tudor Hristescu
Production manager: Tudor Hermeneanu, Anastasia Coda
Montaj: Alexandru Capatoiu
Regizor: Germain Kanda
DOP: Eduard Parvu

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Marks

Marks este un nou tip de echipa, iar fondatorii Marks sunt specialisti care vin atat din “lumea clientului”, cat si din “lumea agentiilor”; specialisti in domenii diferite –... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related