FAN Courier și Marks au pus România pe harta alegerilor bune

FAN Courier și Marks au pus România pe harta alegerilor bune

A fost un an al alegerilor, mari sau mici, toate la fel de importante. Și, deși, campania Micile Alegeri s-a încheiat, iar anul se încheie și el în curând, FAN Courier și Marks speră că obiceiul de a alege bine va rămâne. Pentru că drumul către orașul, țara și viața pe care ne-o dorim e unul destul de lung și fiecare contribuție contează.

Cum arată harta micilor alegeri? Campania a strâns peste 4000 de fapte bune și a adus pe site peste 16.000 de vizitatori unici. Cei mai harnici au fost bucureștenii, care au înscris peste 1.500 de alegeri, urmați de cei din Ilfov, Iași, Neamț, Cluj și Galați. Cele mai multe alegeri bune au fost înscrise în categoria Spirit Civic și Cartier curat.

Analizând faptele bune colectate pe micilealegeri.ro, observăm că oamenii am înțeles importanța micilor alegeri. Schimbarea nu e produsă de un singur gest măreț, ci de milioane de gesturi aparent banale, dar care au toate aceeași direcție. De la o simplă îmbrățișare oferită cuiva care are nevoie de ea, la ajutorul oferit vecinului în vârstă sau reciclarea plasticului în birou, micile alegeri importante pot trece neobservate.

Campania și-a propus să le scoată la lumină, să le încurajeze, să le recunoască importanța și să le ofere celorlalți drept inspirație. Pentru că faptele bune se înmulțesc prin puterea exemplului.

 

"Fie că vorbim de implicarea într-o cauză socială, de strângerea gunoiului din fața blocului sau de reciclare, exercițiu pe care l-am propus alături de Marks este, de fapt, unul de conștientizare a faptului că dacă nu suntem parte din soluție, suntem parte din problemă. Schimbarea nu poate veni din exterior, ci din acțiunile fiecăruia dintre noi. E un mindset pe care îl promovăm în cadrul companiei și ne poate responsabiliza și în viața de zi cu zi. Ne bucurăm să vedem că mesajul campaniei a inspirat atâtea alegeri importante." Roxana Magopeț (PR & Marketing Manager FAN Courier).

 

Spotul campaniei, care prezintă instanțe din viața personală a angajaților FAN, în paralel cu momente din viața profesională, a avut peste 400.000 de views.

"Dincolo de a recunoaște contribuția zilnică a celor care fac din FAN ceea ce este, mesajul campaniei Micile Alegeri ne targetează pe noi toți, devenind un mesaj social și o invitație la implicare în microcomunități. Pe măsură ce vedeam cât de repede se colorează harta alegerilor, ne dădeam seama că oamenii sunt pregătiți să contribuie, au nevoie doar de exercițiu." Mia Munteanu (Client Service Director Marks).

 

Echipele participante:

Marks
Mia Munteanu, Client Service Director
Ana-Maria Preduț, Account Manager
Irina Costea, Social Media Manager
Sabina Stănciucu, Group Creative Director
Dan Hagiu, Creative Director
Irina Radu, Copywriter
Maria Ștefăniță, Senior Art Director
Anca Mihalache, Art Director
Sorin Sega, Digital Project Manager
Cătălin Manolache, Digital Project Manager
Radu Cioran, Lead Web Developer
Bogdan Mîinescu, Senior Front-End Developer

FAN Courier
Roxana Magopeț, Marketing & PR Manager
Adriana Manu, Marketing Assistant Manager

Parcfilm
Casa de productie: Parcfilm
Producator: Tudor Hristescu
Production manager: Tudor Hermeneanu, Anastasia Coda
Montaj: Alexandru Capatoiu
Regizor: Germain Kanda
DOP: Eduard Parvu

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Marks

Marks este un nou tip de echipa, iar fondatorii Marks sunt specialisti care vin atat din “lumea clientului”, cat si din “lumea agentiilor”; specialisti in domenii diferite –... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related