[Trenduri 2020] Bianca Mănescu: În 2020, abordările oportuniste ale purpose-ului în campanii de imagine vor fi amendate de opinia publică

[Trenduri 2020] Bianca Mănescu: În 2020, abordările oportuniste ale purpose-ului în campanii de imagine vor fi amendate de opinia publică

Influenta tehnologiei asupra trendurilor curente, se imparte in doua perspective – una pozitiva, a progresului, si una negativa, legata de aspecte precum anxietatea si izolarea. Bianca Mănescu, Head of Strategy Ogilvy Romania, crede ca in 2020, cele doua perspective se vor echilibra, in contextul in care, in anii din urma a predominat cea negativa.

De asemenea, 2020 ar putea fi o borna pentru asumarea brand purpose-urilor, prin fiecare actiune si interactiune a brandurilor si in accord cu principalele tensiuni socio-culturale ale momentului, la care se adauga experientele meaningful, pe care cei din zona de travel si health & wellness, le implementeaza deja.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related