[Cu toţii pe Tik Tok] Seba Romano: Ca brand, daca îți dorești să fii acolo unde absolut nimeni nu te vrea, trebuie sa joci după regulile casei

[Cu toţii pe Tik Tok] Seba Romano: Ca brand, daca îți dorești să fii acolo unde absolut nimeni nu te vrea, trebuie sa joci după regulile casei

Greu să ai atâta conținut despre tine însuți încât să declini în fiecare zi ceva pe toate canalele pe care ai cont. Acum a mai venit și Tik Tok care vrea ceva din sufletul nostru. Dar stai, nu e chiar așa, ne oprește la ușa prejudecăților Seba Romano, Group Creative Director Publicis Romania. 

Dacă în viața reală suntem ceea ce se vrea să fim, pe TikTok poți fi oricum vrei tu și nimeni nu te va judeca. Iar dacă vei fi judecat, asta se traduce prin mai multe like-uri, comment-uri și șansa de a deveni viral și cunoscut.

Platforma e privită cu entuziasm de oamenii din agenții, după cum se vede și aici, dar și cu prejudecăți de bule intelectuale. TikTok este mainstream și pop culture, insistă Seba, și ar trebui să fie o superenciclopedie pentru cei din publicitate. Oricum, brandurile vor umple TikTok-ul în modul lor intruziv și unfun la un moment dat, așa că să profităm de libertate cât încă se mai poate. Și să povestim cu Seba Romano despre cum a ajuns el pe Tik Tok și ce face acolo.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related