[Ad Music] Sabin Belușică: Orice brand poate să se definească prin muzică și poate ar fi bine dacă ar face acest lucru

[Ad Music] Sabin Belușică: Orice brand poate să se definească prin muzică și poate ar fi bine dacă ar face acest lucru

Dacă aveai impresia că tot ce vezi la tv în materie de reclame sună oarecum asemănător, stai liniștit, e vina muzicii pop că sună la fel în ultimii 60 de ani, ne asigură Sabin Belușică, Digital Account Manager, Minio Studio. Ne-a mărturisit că are un love-hate relationship cu industria de advertising de care a încercat să se lase acum câțiva ani, la pachet cu alte obiceiuri nesănătoase, dar a scris articolul pentru noi în timp ce își rula o țigară.

"Ador muzica și reclamele, consider că ambele fac parte din cultura noastră (think both local and global), și nu îmi imaginez viața fără ele. Recunosc, am cântat “Love of my life” în timp ce mă uităm la paharul de Carlsberg și am încercat să fluier “I love you baby” în sticlă, zic că am încercat pentru că de fiecare dată eșuam teribil spre iritarea sau amuzamentul celor din bar".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Minio Studio

Minio Studio este o agentie decisa sa dezvolte campanii de comunicare curajoase si autentice. Iubim inovatia si tehnologia, pe care le vedem ca fiind doua componente ale vietii noastre de zi cu zi. Minio Studio... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related