Din bucătărie în bucătărie, FRACTAL Communications spune povestea uleiului Spornic Omega 9 în noul spot TV

Din bucătărie în bucătărie, FRACTAL Communications spune povestea uleiului Spornic Omega 9 în noul spot TV

FRACTAL Communications, parte din VMLY&R COMMERCE (Geometry România) spune povestea Spornic Omega 9, primul ulei 100% High Oleic din România, în cea mai recentă campanie de comunicare a brandului.

Lansarea noului produs are loc într-un an mai puțin obișnuit, care a readus în prim plan bucuria gătitului acasă. Românii au inundat Internetul cu reușite și eșecuri culinare, iar parte din insight-ul campaniei au fost chiar aceste momente care i-au adus pe oameni mai aproape, chiar dacă, de multe ori, virtual.

În spotul TV, noul Spornic Omega 9 devine elementul comun al bucătăriilor noastre, alături de rețetele celui mai faimos blogger de cooking din România, Geanina Staicu-Avram, deținătoarea JamilaCuisine. Pornind din bucătăria Jamilei, uleiul Spornic Omega 9 trece din mână în mână, și, prin intermediul rețetelor video atât de urmărite de români, ajunge în cât mai multe bucătării, devenind astfel alegerea principală când vine vorba de folosirea uleiului la gătit.

 

“Cu brandul Spornic Omega 9 deschidem o nouă categorie de ulei vegetal pentru gătit în România, uleiul High Oleic, o inovație în industria noastră și o evoluție firească pentru o alimentație sănătoasă. 

Ne bucurăm că echipa FRACTAL ne este un partener excelent în demersul nostru îndrăzneț de a le face românilor cunoscut și apreciat acest tip de ulei special de floarea-soarelui, care în multe țări occidentale se bucură deja de succes prin prisma calităților sale.”, a declarat Mihaela Merlă, Marketing & Communication Manager Prutul.

 

„Relansarea lui Spornic Omega 9 a fost o provocare delicioasă pentru noi! Ne bucurăm de fiecare dată când avem ocazia să lucrăm cu un brand 100% românesc cu valori puternice și căruia reușim să-i croim vocea care i se potrivește”, a declarat Monica Prisecaru, Senior Copywriter Fractal.

  

Spornic Omega 9 (High Oleic) beneficiază de asocierea cu JamilaCuisine, parteneriat care  s-a materializat atât pe TV cât și în mediul online și in-store. Ideea parteneriatului a fost una extrem de potrivită. Un ulei premium, inovator, ideal pentru orice bucătărie și produs 100% în România, din semințe speciale de floarea-soarelui cultivate de fermierii români, a făcut pereche perfectă cu JamilaCuisine, blogul de cooking nr. 1 în România, cu peste 1 milion de subscriberi pe canalul de YouTube.

Pentru campania de relansare a primului ulei High Oleic din România, FRACTAL Communications oferă servicii de ATL, in-store și social media. 

Echipa PRUTUL
Mihaela Merla – Marketing & Comunication Manager

Echipa FRACTAL Communications
Alex Petrescu – Strategy & Creative Director
Simona Costea – Client Services Director
Adriana Staicu – Account Director
Mădălina Gogu – Account Director
Georgiana Nica – Jr. Planner
Monica Prisecaru – Senior Copywriter
Patricia Suliman – Senior Art Director
Denissa Mic – Communication Manager

 

Prutul este unul dintre principalii producători de ulei vegetal din România, din portofoliul căruia fac parte brandurile Spornic, Surâsul Soarelui, Bonatello, Boniflor, Prutul și Picasol.

Compania deține Fabrica de ulei Prutul din Galați, fabrica cu cea mai îndelungată tradiție în producția de ulei vegetal din România (de la 1893), aceasta fiind în prezent una dintre cele mai mari și moderne fabrici locale de profil.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related