[AIdea] Alex Petrescu: Atâta timp cât omul (în rol de consumator) nu va gândi ca un AI, cred că tot un om (în rol de comunicare) are șansele cele mai mari să-i influențeze comportamentul

[AIdea] Alex Petrescu: Atâta timp cât omul (în rol de consumator) nu va gândi ca un AI, cred că tot un om (în rol de comunicare) are șansele cele mai mari să-i influențeze comportamentul

Creativitatea, așa cum o definim azi, va suferi un declin în cota de piață a comunicării în era AI, crede Alex Petrescu, Creative Director MullenLowe Romania. Pentru că va fi un bias spre ce poate fi produs și măsurat ușor. Iar AI-ul va excela la asta. Dar, imediat ce se va ajunge la un punct de paritate în industrie, soluția va fi tot creativitatea. 

"Aleg să-i zic creativitate în continuare, pentru că a fost mereu frontiera comunicării. Orice inovație va fi o formă de creativitate. Atuul creativității, dar și călcâiul lui Ahile, e că va fi mereu subiectivă. Și cine poate fi mai subiectiv decât omul?", spune Alex Petrescu. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related