Anul 2020 a venit cu mai multe vesti bune pentru echipa WebDigital, iar toate vestile bune vin in urma efortului depus de echipa in a livra rezultate spectaculoase pentru partenerii agentiei.
Dupa nominalizarea obtinuta de echipa WebDigital in finala competitiei European Search Awards tot la categoria Best Low Budget Campaign (PPC) din luna aprilie, au urmat nominalizarile in competitia Global Digital Excellence Awards unde am ajuns in finala cu 3 proiecte din care unul a fost castigator, Global PPC Agency of the Year (small).
Cea mai recenta nominalizare este cea din finala competitiei Global Search Awards unde am reusit sa ne calificam cu proiectul e-acumulatori.ro la categoria Best Low Budget Campaign (PPC). Pentru acest proiect, echipa WebDigital a reusit, de la preluarea contului de Google Ads, sa creasca veniturile de 16 ori cu un buget cu 11% mai mic, in mai putin de o luna.
Contul a fost preluat de echipa WebDigital in luna aprilie 2020 in plina pandemie de Covid-19 si in plina stare de urgenta instituita de autoritatile romane. Vom detalia mai departe in articol care au fost elementele pe care le-am abordat si care au fost rezultatele obtinute.
Tacticile de promovare pe care am decis sa le folosim pentru a creste vanzarile magazinului au fost Google Shopping, Google Search si Google Display.
Avand in vedere ca in urma evaluarii initiale am observat cu ajutorul Google Trends ca exista o cerere in crestere pentru produsele principale pe care magazinul le ofera si mai ales am observat ca preturile sunt destul de competitive am decis ca mare parte din buget sa fie alocat in Google Shopping si Google Search pentru a acoperi cererea potentialilor cumparatori.
Deoarece decizia de a achizitiona un panou sau un kit fotovoltaic nu este imediata, am decis sa ne folosim de listele de remarketing pentru a realiza acel “followup” necesar pentru utilizatorii care au vazut produsele in website tinandu-i aproape de business pentru a fi prima alegere in mintea potentialilor clienti.
Pentru a asigura o livrare eficienta a reclamelor, venim cu o serie de elemente din bucataria interna WebDigital, elemente pe care le-am utilizat pentru a ajunge la rezultatele dorite.
- Google scripts - am folosit o serie de scripturi care sa limiteze irosirea bugetului cand apar erori precum produse out of stock, pagini 404, probleme cu facturarea si overdelivery
- Feed Management - cu ajutorul instrumentelor interne am corectat si optimizat feed-ul de produse, ajustand titlurile si descrierile, adaugand parametrii importanti pentru a ajuta sistemul sa livreze produsele mai bine in zona de listare produse Google Shopping.
In felul acesta am facut posibila livrarea eficienta atat a campaniilor Google shopping cat si a celorlalte campanii care se bazeaza pe feed-ul de produse.
Exemplu de afisare in sectiune de listare produse (Google Shopping)
Exemplu de afisare Google Search
- Data-Driven atribution Model + smart Bidding au dat roade in a tine parametrii de profitabilitate sub control si in a livra campaniile catre persoanele care sunt cele mai predispuse sa achizitioneze produsele magazinului online.
Rezultatele nu au intarziat sa apara asa ca in mai putin de o luna de la preluarea contului, putem observa o crestere de 16 ori a veniturilor generate de campaniile Google ads, cu un buget cu 11% mai mic.
Meritul este atat al echipei care a gestionat promovarea proiectului asigurand o executie buna, dar cel mai mare merit este clar cel al clientului si al echipei clientului pentru felul cum isi desfasoara activitatea si mai ales pentru felul cum serveste clientii.
Felicitam pe aceasta cale toate business-urile care isi fac treaba ca la carte si care pun satisfactia clientului pe primul loc.
Daca si tu vrei sa intelegi ce vanzari se pot obtine pentru proiectul tau, ia legatura cu echipa WebDigital si afla care sunt lucrurile necesare pentru a creste vanzarile magazinului tau.
Iti dorim o saptamana productiva plina de inspiratie si rezultate peste asteptari!