Adrian Rusu: As vrea sa make advertising great again. Domeniul asta si-a pierdut din sexyness pentru ca e vazut prin prisma unor defintii din manuale care nu-l mai caracterizeaza

Adrian Rusu: As vrea sa make advertising great again. Domeniul asta si-a pierdut din sexyness pentru ca e vazut prin prisma unor defintii din manuale care nu-l mai caracterizeaza

E nevoie de teorie în publicitate sau meseria se învață în agenții? Întrebarea e veche și nedreaptă. E nevoie și de teorie și de practică și ambele ar trebui să își găsească mai bine locul în facultățile de profil. Acesta este și obiectivul lui Adrian Rusu, Group Creative Director & Head of Art, McCann Bucuresti, care a început anul acesta să predea la FJSC.

 Studentii au nevoie de sesiuni mult mai aplicate. Sa simuleze cat mai real viata din industrie. Iar asta cred ca e o misiune pe care ar trebui sa o ia agentiile alaturi de facultati, spune el.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related