[Snacking Zone] Lay’s creează în premieră în Metaverse o lume specială pentru consumatori

[Snacking Zone] Lay’s creează în premieră în Metaverse o lume specială pentru consumatori

Când promite că e alături de oameni oriunde s-ar afla aceștia și va testa alături de ei orice experiență, oricât de extravagantă, Lay’s chiar se ține de cuvânt. Mai mult decât atât, creează lumi virtuale pentru ei, experimentând platforme noi, venind și aici în întâmpinarea consumatorilor. Cu această misiune, de a fi partener nelipsit de aventură, în realitatea adevărată sau în universuri virtuale, Lay’s a lansat luna aceasta propriul cinema în Metaverse.

E primul brand de snacks din România care a oferit consumatorilor săi o experiență pe una dintre cele mai tari platforme multiplayer 3D. În CineLay’s, lumea virtuală creată de Lay’s în Metaverse, avatarurile se pot bucura în gașcă la cinema, iar pentru ca bucuria să fie completă, au la îndemână snack-urile preferate, chiar și în noul univers digital. 

 

Premieră virtuală

La mare, la munte, la cinema, la party-uri extravagante, acasă împreună pentru seri intime cu familia și prietenii, la festivaluri de orice fel, pe TikTok și Insta, în Metaverse. Brand al inovației și al distracției, Lay’s descoperă teritorii noi, indiferent că sunt printre pixeli sau în irl. După ce, anul trecut, Lay’s a fost primul brand românesc care a lansat un NFT, în campania umanitară “Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!”, acum a devenit primul brand de snacks din România care oferă consumatorilor săi o experiență în Metaverse.

"Lay`s continua sa mizeze pe crearea de experiente in care se poate conecta autentic cu gen z si milenials, imbratisand noile tehnologii si pozitionandu-se ca un brand inovator. Credem ca metaverse-ul este o disruptie pentru conexiunea human-2-human si o schimbare majora pentru advertising & ecommerce - o tehnologie emergenta in care brandurile pot juca deja un rol de creatori, curatori de continut si producatori de experiente imersive.", spune Vlad Vlădescu, Senior Brand Manager Lay’s.

Cei care intră până pe 27 aprilie în lumea cinema-ului virtual Lay’s, pot câștiga premii cool și surprinzătoare, în buna tradiție a brandului.

"Fie că ne dăm sau nu seama, Metaversul e aici. Realitatea virtuală nu mai e doar o ramură a SF-ului, ci o parte integrantă a lumii digitale în care ne tot facem veacul de ceva timp. Așa că probabil e de înțeles de ce Lay's, un brand care caută mereu inovația, nu putea fi decât în prima linie a acestei noi etape. Am intrat în Roblox cu o super-activare inspirată din lumea filmului, care, ce să vezi, se lasă și cu un premiu foarte cool la final. Check it out & enjoy the game!", a declarat Vlad Belcin, copywriter Friends\TBWA.

 

 

La filme în Metaverse

Dacă vrei să vezi cum e la cinema în Metaverse, încearcă lumea Lay’s creată special pentru tine. CineLay’s păstrează conexiunea brandului cu cinema-ul și serile de filme cu prietenii, oferind elementele familiare din irl. Lay’s a plasat vending machines pline cu pungi delicioase de Lay’s în lumea sa virtuală de cinema. 

După ce se loghează în platformă și își creează un avatar, userii pot cumpăra pungi de Lay’s din vending machines cu monede virtuale, obținute tot în lumea virtuală Lay’s (1 pungă de Lay’s = 6 gold coins). După ce cumpără cel puțin 5 pungi de Lay’s, utilizatorii intră în tragere la sorți pentru un hanorac din colecția exclusivă Lay’s by mysimplicated. Câștigătorul va fi anunțat public la finalul campaniei, pe 28 aprilie, pe o tabelă festivă din interiorul lumii virtuale.

Ghid în ale distracției virtuale și pionier în lumea virtuală Lay’s este unul dintre cei mai cool gameri din România. Lay’s a colaborat cu unul dintre cei mai tari gameri români și entuziast al tehnologiei. Pentru a face experiența virtuală Lay’s și mai captivantă, gamerul a testat în premieră vending machine-urile din Metaverse alături de câțiva membri ai comunității sale.

Ei s-au conectat împreună live în lumea CineLay’s, au savurat chipsuri virtuale, s-au distrat și au făcut poze. Bineînțeles, întreaga experiență a fost înregistrată și poate fi văzută de toată lumea pe canalul lui de YouTube.

Metaverse te așteaptă, iar Lay’s are cea mai bună hartă de distracție și explorare. Intră până pe 27 aprilie în lumea virtuală Lay’s și descoperă surprizele acestui nou univers. 

 

Echipa

PepsiCo
Oana Nuță – East Balkans Marketing Manager Snacks
Vlad Vlădescu – Senior Brand Manager Lay’s
Alexandra Burdulea – Brand Manager Lay's
Alexandra Constantin – Senior TCP & Media Manager

Friends\TBWA
Predu [Adrian Preda] - Creative Director
Flavia Constantin - Group Creative Director
Paul Nedelcu - Head of Art
George Ștefan, Razvan Patriche - Art Directors
Daniel Gusu, Cornel Preda - Designers
Vlad Belcin, Iarina Comănescu - Copywriters
Dan Șendroiu, Adriana Vasile - Strategy
Anda Andrei - Head of Digital
Andra Nicolescu - Digital Account Manager
Andreea Tudor, Ruxandra Ciorik - Social Media Managers
Anca Bădescu - Account Director
Denisa Sterea - Junior Account Manager

OMD
Carmen Privache - Media Director
Alex Zamfir - Media Manager
Mihnea Pretorian – Digital Director
Dana Constantin – Digital Manager
Cristina Siminea – Media Manager
Daniel-George Ene – Media Executive
Anca Coman – Media Executive

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, branduri globale, printre care Lay’s, Doritos, Quaker, Cheetos, Pepsi, Mirinda, Lipton, Mountain Dew, Gatorade, branduri care aduc zâmbetul pe fața consumatorilor în fiecare zi.

Lay’s este brandul #1 în Macrosnacks, la nivel global și brandul #1 pe piața locală de chipsuri din cartofi.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related