Huawei îi invită pe utilizatori să își descopere propriul univers, prin intermediul campaniei Explore More of You

Huawei îi invită pe utilizatori să își descopere propriul univers, prin intermediul campaniei Explore More of You

Campania Explore More of You, lansată de Huawei și McCann PR, în contextul apariției pe piața locală a unor noi produse din gamele wearables și audio, și-a propus să restabilească legătura cu propriul univers plin de inspirație, emoții și potențial, care poate fi accesat de fiecare dintre noi, prin intermediul tehnologiei potrivite.

Insight-ul campaniei a pornit de la faptul că înăuntrul fiecăruia dintre noi există o lume de infinite posibilități, cu care am pierdut legătura, într-un flux al responsabilităților și grijilor cotidiene. Campania este, de fapt, o invitație deschisă adresată oricui își dorește să se dezvolte, să facă schimbări benefice pentru sănătate și să se reconecteze la sine, pentru a-și descoperi potențialul și pentru a-și depăși limitele, cu ajutorul noilor produse din gama wearables (HUAWEI WATCH FIT Elegant Edition, HUAWEI WATCH GT 2 Pro și HUAWEI Band 6), dar și prin intermediul căștilor HUAWEI FreeBuds 4i, într-un exercițiu de urban mindfulness.

 

"Explore More of You este o campanie îndrăzneață care încurajează utilizatorii să descopere noi posibilități de diversificare a stilului propriu de viață, prin intermediul noilor produse Huawei. Deschiderea către experiențe noi, care ne aduc mai aproape de adevăratul potențial, sunt susținute activ de tehnologie, fie că vorbim de ascultarea podcasturilor sau coloana preferată pentru inspirație și concentrare prin intermediul HUAWEI FreeBuds 4i sau urmărindu-ne progresul personal pentru un stil de viață mai activ și mai sănătos, pe unul din smartwatch-urile Huawei aflate la încheietura mâinii.", a declarat Sabina Știrb (Marketing Director, Huawei Consumer Business Group România).

 

Într-o expoziție neconvențională menită să incite și să atragă atenția, Huawei a ales să ofere publicului care tranzitează Pasajul Universității din București un pretext pentru a evada pentru câteva momente într-o lume alternativă.

Întreaga experiență este relevată publicului într-o expoziție în care produsele Huawei sunt integrate în mod inedit în peisaj. Fiecare coloană a Pasajului Universității a fost transformată într-o dioramă, care reconstituie un context specific evadării într-un univers personal: ZEN, GRAFFITI, ALPINE. Execuția a presupus producție specială, butaforii construite din texturi specifice fiecărui context în parte și simulări la scară ale produselor.

 

"Oamenii își găsesc inspirația în cele mai neobișnuite locuri și momente. De ce să nu stimulăm acest proces și atunci când traversează grăbiți Pasajul Universității? Așadar, am încercat să construim mai mult decât niște simple vizualuri, pe lângă care poți trece fără să le observi. Am vrut să le oferim celor care trec prin zonă un moment de entertainment în sine, prin niște butaforii neconvenționale care să le stârnească cu adevărat interesul, cu care să interacționeze și astfel să descopere mai multe despre produse și despre invitația lansată de Huawei tuturor celor care vor să își exploreze mai mult propriul eu." spune Laura Stoica (Account Director McCann PR).

 

Expoziția interactivă a stârnit interesul trecătorilor, care au interacționat cu butaforiile, le-au admirat, le-au surprins în fotografii pe care le-au share-uit pe canalele de social media personale și care, apoi, au fost redistribuite pe canalele oficiale ale companiei, ca urmare a tacticilor de amplificare digitală.

"Ideea din spatele campaniei Explore More of You cerea o rezolvare vibrantă, care să surprindă, o rezolvare care să îl facă pe trecător să audă și să simtă mesajul transmis de fiecare coloană în parte. De la emoția și serenitatea unei clipe zen oferite de piesa ta favorită care îți inundă mintea prin căști, la adrenalina și pulsul ridicat pe care le simți în sporturile urbane sau atunci când iei natura în piept, alături de parteneri precum HUAWEI WATCH GT 2 Pro, WATCH FIT sau Band 6. Altfel spus, atât prin execuțiile speciale, cât și prin cele printate, am adus la exterior lumea interioară a fiecăruia dintre noi.", menționează George Liloiu (Senior Art Director).

 

Produsele sub umbrela cărora a fost lansată campania Explore More of You sunt următoarele:

HUAWEI WATCH FIT Elegant Edition oferă un design versatil potrivit oricărui tip de ținută, fiind totodată primul smartwatch Huawei care suportă animații pentru antrenamente rapide. Combinând 44 de moduri de fitness standard (inclusiv arderea grăsimilor, relaxarea mușchilor umărului, modelare corporală și altele) în 12 animații, această funcție le oferă utilizatorilor o modalitate rapidă și ușoară de a se antrena.

Noul HUAWEI WATCH GT 2 Pro vine cu funcții pe care consumatorii le-au îndrăgit pe seria HUAWEI WATCH GT și oferă în plus până la două săptămâni de autonomie a bateriei, peste 100 de moduri de antrenament și funcții profesionale de monitorizare a datelor fitness.

HUAWEI Band 6 este mult îmbunătățit în materie de design, autonomie a bateriei și monitorizare fitness și a sănătății față de modele anterioare, pentru un stil de viață activ, care permite monitorizarea permanentă a sănătății.

HUAWEI FreeBuds 4i îmbină într-un design unic și elegant o autonomie puternică a bateriei, calitate audio premium și tehnologia de anulare activă a zgomotului (ANC).

Toate produsele pot fi achiziționate, la prețuri speciale, accesând site-ul oficial al companiei.

Echipele participante:

Huawei Consumer BG: Sabina Știrb (Marketing Director), Cătălin Palcău (Head of Media), Ana Sohotchii (Campaign Manager), Ana-Maria Drăgoi (Social Media Manager), Roxana Mihul (PR Manager),

McCann PR: Laura Stoica (Account Director), Diana Mocanu (Senior Account Manager), George Liloiu (Senior Art Director), Claudiu Dobriță (Creative Director)

MindShare: Ovidiu Aleman (OOH Buying Director), Dragoș Eustafievici (Account Director)

Producția 3D a ceasurilor și căștilor a fost realizată de Cutout.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related