2 distincții majore la festivaluri internaționale pentru campania Tomi 1|2|3 - Fantasty

2 distincții majore la festivaluri internaționale pentru campania Tomi 1|2|3 - Fantasty

Orkla Foods Romania alături de Carioca Studio Bucharest au obținut 2 distincții majore la festivaluri internaționale pentru campania Tomi 1|2|3 - Fantasty.

Mai întâi un bronz la Cresta Awards – Print Craft - Outstanding Art Direction, iar apoi un Shortlist la Golden Drum – Industry Craft – Art Direction.

Campania a rulat în România în lunile aprilie – mai, 2021. A fost un proiect 360 care a cuprins 3 execuții TV, 3 vizualuri declinate în print, OOH și branding de autobuze în București. În mediul online, pe lângă AD-urile clasice, a fost lansat și un videoclip.
De asemenea, campania Tomi 1|2|3 a beneficiat de materiale de vizibilitate inovative în magazine.

 

TVC - Tomi 1|2|3 - Fantasty

 

“Totul a plecat de la câteva sesiuni de brainstorming de dimineață pe care le-am avut cu echipa de la Carioca. Cred ca au fost vreo 3 zile de vineri la rând, când ne-am trezit devreme, am băut cafeaua împreună online și a început magia. Gândurile s-au potrivit de la început și campania se construia „live”, cu mult entuziasm. Noi avusesem un brief pregătit, dar l-am păstrat în sertar pentru că totul devenea limpede pe măsură ce avansam discuțiile. 

Ideea creativă din spatele campaniei pleacă de la buna dispoziție molipsitoare pe care o aduce Tomi. 1|2|3 a fost numele prin care am vrut să transmitem fanilor și prietenilor, că Tomi dă gustul de acum cu mai multe sosuri. Pe lângă cel mai iubit ketchup din România, Tomi venea și cu un super sos cu usturoi și cu un muștar fin. Toate pregătite pentru o explozie de gust. Așa a și pornit discuția. „Hai să facem o explozie de culoare, pizza, burgeri, hot-dogi și bucăți din viața celor care iubesc Tomi, cu muzică, gaming, uncorni, astronauți sau baloane cu aer cald care să ducă mai departe spiritul liber Tomi”.
Adrian Păsărică, Head of Marketing Orkla Foods

După lansarea campaniei, au venit și rezultatele în business, Tomi consolidându-și poziția de lider în piața de ketchup și făcând un pas important în categoriile de sosuri cu usturoi și muștar.

Impactul generat de cele trei vizualuri s-a resimțit rapid offline și online, comunitățile de creativi din industrie remarcând imediat amprenta Carioca.

Orkla Foods Romania și Carioca Studio Bucharest au înscris vizualurile din campania Tomi 1|2|3 la două festivaluri internaționale de prestigiu, Cresta Awards și Golden Drum. Bronzul câștigat la Cresta a fost o confirmare adusă de un juriu format din cretivi de succes cu experiență de pe întreg globul.
De asemenea, Shortlistul obținut la Golden Drum a evidențiat nivelul de creativitate și craft al lucrării.

Pentru Orkla Foods Romania anul 2021 a fost unul fructuos din punct de vedere al premiilor.
Cele doua premii pentru Tomi, au urmat succesului obținut de Ardealul, Silver la Effie Awards.

 

CAMPAIGN FULL CREDITS

TVC:
Production: Black Maria Production ( Lulu de Hillerin / Ștefan Hillerin)
Director: Adrian Păsărică
DOP: Lulu de Hillerin
Art Direction: Carioca STUDIO
3D animation: RENIFORM
Music: Ovidiu Saracan (Hardplay)
Post Production: Chainsaw Europe / RENIFORM
Choreography: Edi Stancu
Food Styling: Claudia Neculae
Costumes: Ioana Hurdubelea

DIGITAL:
Griffin Advertising / Ionuț Rusu
3D Animation: Carioca CARIOCA STUDIO / Rareș Bartoș

Orkla Foods Romania:
Brand Manager Tomi: Alexandru Milea
Head of Marketing: Adrian Păsărică
Category Activation Manager : Andreea Stoenică
Trade Marketing Manager: Adriana Toma

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related