Dorințe ascunse în globuri de sticlă

Dorințe ascunse în globuri de sticlă

Când visezi cu ochii deschiși să fugi de lume și de responsabilități, unde vrei să ajungi? Gândește-te bine, pentru că în perioada asta dorințele se îndeplinesc mai ușor. Nu știm dacă e chiar magia lunii decembrie, legea atracției sau determinarea proprie, dar așa funcționează lucrurile. Iar reclama asta Air Canada gândită de FCB Canada e mărturia de care aveam nevoie ca să dream big.

La început, pare fix clișeul de Crăciun pe care l-am văzut de când suntem mici: un copil primește un cadou. Doar că ăsta e mai special, un glob de sticlă de adăugat la colecție, fiecare cu povestea lui. Cam ca noi, oamenii adevărați, care trăiesc în bula lor care se sparge uneori și face loc unor experiențe care ne schimbă. Se simte ca ediția de Crăciun a unui desen animat, iar pentru o companie aeriană e o metaforă sensibilă și neașteptată despre ce înseamnă să călătorești mai întâi cu mintea, apoi cu toată ființa ta în locurile la care visezi.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related