[Marcom 2022] Irinel Ionescu: Ne vom concentra pe fluidizarea work-flow-ului si pe eficienta. S-au dus vremurile in care ne permiteam sa visam la o linie 2 zile

[Marcom 2022] Irinel Ionescu: Ne vom concentra pe fluidizarea work-flow-ului si pe eficienta. S-au dus vremurile in care ne permiteam sa visam la o linie 2 zile

Mare agitatie in 2021, asa cum era prevazut, aglomeratie in online, multe proiecte ”dai si fugi”, pe de o parte, dar si crestere pe de alta. Irinel Ionescu, Creative Partner Ampro, arata si partea buna a ultimului an, precum intelegerea unor clienti ca e nevoie de proiecte serioase si temeinice si ca taiatul curbelor e nociv. Obosit, dar optimist, Irinel incepe cu entuziasm 2022:

Pentru 2022 ne-am propus o crestere de 10% din punct de vedere business, 6 premii internationale si un refresh al proceselor de lucru. Pe plan personal mi-am propus sa am mai multa grija de mine, adica sa reduc din cele 276.000 de cafele pe care le beam zilnic si sa fac mai putine compromisuri, spune Irinel.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


AMPRO

Infiintata in 2005, AMPRO este cea mai premiata agentie de strategie si design de brand din Romania, care ofera o gama completa de servicii de branding. Obiectivul AMPRO este sa ajute produsele clientilor sa fie... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related