Formula4 lansează o nouă serie de cursuri în format hibrid: modulul de strategie și planificare digitală alături de 13 sesiuni de workshopuri săptămânale

Formula4 lansează o nouă serie de cursuri în format hibrid: modulul de strategie și planificare digitală alături de 13 sesiuni de workshopuri săptămânale

Formula4 dă startul unei serii complete de cursuri de strategie și implementare în online marketing. Cursurile Formula4 din această vară debutează cu Modulul de Strategie de Marketing Online, ce va avea loc în format hibrid (în sală și online) și se completează cu o serie 13 sesiuni săptămânale în format online.

Modulul de Strategie începe pe 18 mai cu trainingul de Strategie în Social Media, continuă pe 26 mai cu cel de Strategie de Facebook & Instagram Ads și se încheie cu trainingul de Strategie de Google & YouTube Ads, pe 27 mai.

Seria completă de implementare constă în 13 sesiuni practice săptămânale, în intervalul 31 mai – 30 august și este menită să ofere participanților ocazia de a pune în practică informațiile acumulate pe parcursul modului strategic, cu aplicabilitate pe brandurile și în industriile în cadrul cărora activează sau pe care le dețin. Toate acestea sub îndrumarea lui Ciprian și a specialiștilor în domeniu, care vor oferi asistență cursanților pe durata exercițiilor de implementare de campanii sau creare de conținut.

Noutatea acestui an o reprezintă continuarea cursurilor de strategie cu o serie completă de sesiuni de implementare. Prin Modulul de Strategie, completat de seria de 13 sesiuni de implementare, ne adresăm nu doar profesioniștilor în marketing digital, ci și antreprenorilor și ownerilor de business, care au nevoie să înțeleagă per ansamblu strategia de marketing digital a afacerii lor, pentru ca, în final, să poată contribui activ la dezvoltarea și creșterea businessului.

Cei care doresc să participe la cursuri pot profita de vacanța de vară și de sezonalitatea industriei de marketing pentru a dobândi cunoștințe noi și a învăța de la profesioniști cum să le aplice în marketingul digital, exact pe brandul pe care îl coordonează sau îl dețin. La fiecare din training-urile de implementare (Social Media, Facebook Ads, Google Ads, SEO, Google Analytics) vor fi prezenți și specialiști de marketing digital, care vor oferi asistență participanților pe durata exercițiilor practice de implementare de campanii sau creare de conținut. Mai mult, participanții vor primi suportul de curs înainte de fiecare ședință, astfel încât focusul în cadrul sesiunilor să fie pe exerciții aplicate și feedback în timp real.”, declară Ciprian Susanu, consultant în digital marketing și fondator Formula4.

Modulul de Strategie de Marketing Online aduce informații actualizate, în funcție de dinamica domeniului și a influențelor ultimilor 2 ani asupra pieței de marketing, incluzând 3 cursuri:

  • Training de Strategie în Social Media – gândit astfel încât participanții să învețe să realizeze corect o strategie de conținut în social media pentru brand-urile pe care le coordonează sau le dețin.
  • Training de Strategie de Facebook Ads – creează un cadru de gândire strategică a campaniilor de reclame pe Facebook, în funcție de obiectivele prestabilite și de caracteristicile fiecărei audiențe vizate.
  • Trainingul de Strategie de Google Ads – prezintă, în pași simpli și ușor de înțeles, procesul de creare a strategiei de promovare a unui business sau a unui brand prin intermediul campaniilor de Google Ads.

Seria completă de Implementare include 13 sesiuni online săptămânale:

    • Implementare de Conținut în Social Media - 2 ședințe
    • Content Marketing și SEO - 2 ședințe
    • Implementare de Facebook Ads - 3 ședințe
    • Implementare de Google Ads - 3 ședințe
    • Google Analytics și măsurarea rezultatelor - 2 ședințe
    • Optimizare și îmbunătățirea rezultatelor - 1 ședință

Cursurile de strategie Formula4 sunt susținute de Ciprian Susanu, consultant de marketing online cu peste 17 ani de experiență și fondatorul companiei.

La cursurile modulului de implementare vor participa și experți în domeniu, care îi vor îndruma pe cursanți pe durata sesiunilor: Alexandra Andrei (Head of Research, Communication & Social Media @ Dare Digital), Andrei Popa (Senior SEO Specialist) și Florin Iacob (Senior PPC Specialist).

Formula4 este lider de piață în sfera de educație holistică de marketing online din Romania și se adresează atât profesioniștilor din departamentele de comunicare și marketing ale companiilor, care își doresc aprofundarea cunoștințelor, cât și antreprenorilor sau aspiranților la o carieră în marketing digital.

Ciprian Susanu este consultant în digital marketing, cu expertiză în strategie de marketing online și de business. În cei 17 ani de experiență, Ciprian a participat activ la dezvoltarea industriei online din România, având o înțelegere integrată a marketing-ului digital, atât din perspectivă strategică de business, cât și a canalelor de comunicare, a instrumentelor și tacticilor necesare profesioniștilor din domeniu. Proiectul educațional Formula4, început de Ciprian în 2016, a format de-a lungul celor 6 ani de activitate mai bine de 1500 de profesioniști în domeniu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dare Digital

Dare Digital este agentia de comunicare digitala integrata cu un model de business inovator: nu avem angajati, ci un ecosistem de parteneri specializati in strategie de comunicare, creatie, design, tehnologie si... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related