Re:ply si Aviva ne reamintesc refrenul "Daca vesel se traieste, fa asa!"

Conceptul campaniei de imagine Aviva Asigurari de Viata, dezvoltata de Re:ply, e inspirat de cel mai vesel si simpatic refren al copilariei. "Daca vesel se traieste" se asociaza instantaneu in mintea noastra cu momentele placute si lipsa grijilor. Mesajul campaniei este acela ca poti fi tu insuti, spontan si exuberant, atunci cand esti increzator in tine si te afli in siguranta - iar Aviva stie ce are de facut pentru ca tu sa te simti la fel de senin si de protejat, si acum, si in viitor.

"Conceptul respecta, pe de o parte, specificul categoriei, iar pe de alta, nevoile target-ului - dorinta oamenilor de a trai relaxati si de a-si pastra mereu aceeasi bucurie de viata", spune Cristina Rusen, Client Service Director la Re:ply.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related