Compania americană HTEC Group alege Golin ca partener de comunicare în România

Compania americană HTEC Group alege Golin ca partener de comunicare în România

Luna trecută, Golin România a demarat o campanie de employer branding pentru HTEC Group, compania de consultanță și dezvoltare în tehnologie fondată în Serbia și cu sediul în SUA, în urma unui proces de pitch câștigat în cursul acestei primăveri. Recent intrat pe piața din România, HTEC Group își propune să creeze 1.000 de noi locuri de muncă în domeniul ingineriei, adresate în principal talentelor de top, urmând misiunea sa de a aduce design tehnologic și inovație de ultimă oră în regiune.

Cu o experiență solidă și expertiză în domeniul IT&C din România, acumulate prin prisma portofoliului de clienți și prin proiecte de succes, Golin se va ocupa de activitățile de comunicare pentru HTEC Group, cu accent pe comunicarea corporate. Strategia este de a crea awareness la nivel local pentru una dintre companiile de tehnologie cu cea mai rapidă creștere din Europa de Sud-Est și, în același timp, de a aduce în prim-plan proiectele pline de provocări și produsele digitale inovatoare ale companiei, lansate sub umbrela Art of Possible.

Suntem bucuroși să primim un jucător atât de dinamic și inovator în familia partenerilor noștri și să ne unim forțele pentru a duce comunicarea externă a HTEC Group la nivelul următor, prin activități ample de media relations și campanii relevante. Unit-ul nostru de Tech este gata să atingă noi culmi alături echipa HTEC, o companie care setează noi repere în materie de produse și servicii digitale de ultimă generație”, a declarat Roxana Dibă, Managing Director, Golin România.

„La HTEC, oferim excelență în inginerie într-un spectru complet de verticale și ne ajutăm clienții să-și definească și să implementeze strategiile de transformare digitală într-un mod agil. Am identificat în România o piață de tech emergentă, cu o bază de talente și potențial de excepție, așa că aveam nevoie de un partener care să ne sprijine în obiectivul nostru de a deveni o companie top of mind în termeni de excelență în tehnologie și locul unde cei mai buni specialiști IT din România se pot dezvolta lucrând la unele dintre cele mai inovatoare proiecte tech din lume. Iar acest partener este Golin, o echipă de profesioniști cu ADN de progressive PR, dedicați să creeze schimbări care contează”, a spus Katarina Urosevic, Chief Of Staff și Director Corporate Communications în cadrul HTEC Group.

Fondată în 2008 la Belgrad de o echipă mică, iar acum cu sediul central în San Francisco, HTEC este o companie globală de tehnologie cu birouri în SUA, Marea Britanie, Suedia, Țările de Jos, Slovenia și Europa de Sud-Est, inclusiv Serbia, Macedonia de Nord, Bosnia și Herțegovina, Ungaria și, acum, România. HTEC Group oferă servicii de top în ingineria raftului, cercetare și dezvoltare, design de produs și inovație, pentru o gamă largă de industrii. Compania colaborează cu cele mai importante companii high tech din lume, precum și cu unele dintre cele mai inovatoare start-up-uri și cu organizații vizionare, pentru a le ajuta să creeze produse și experiențe digitale care permit interacțiuni puternice între business-uri și oameni.

Echipa HTEC Group: Jovana Osterday (PR Manager Marketing & Communications), Djordj Odavic (Head of External Communications, Corporate Communication Office), Katarina Urosevic (Director of Corporate Communications).
Echipa Golin: Simona Oprea (Head of Unit), Larisa Hladiuc (Senior Media Associate), Adrian Anghel (Digital Manager), Adriana Georgescu (Digital Strategist).

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide, agenție de Relații Publice care își aliniază eforturile de creație și data cu business-ul clienților pentru a livra rezultate cu impact. Împreună ajungem la cele mai valoroase insight-uri și colaborăm într-un mediu incluziv, creăm cu mult curaj și orientați către rezultate. Cei 1.700 de angajați Golin la nivel global operează în peste 50 de birouri din întreaga lume, ceea ce ne permite să venim cu soluții complete pentru piețe multiple și pentru programe de comunicare regionale sau globale. Golin a fost numită Global Agency of the Year în cadrul PR Week 2021, 2020 și 2019, Agenția Anului din regiunea Americii de Nord în cadrul PRovoke Media 2021 și prima agenție de PR care a obținut Gold și Silver pentru creativitate, în cadrul Festivalului Cannes Lions din 2019.

În România, Golin face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (advertising), Initiative (media) și Medic One (comunicare în domeniul medical şi farmaceutic).

HTEC Group este o companie globală de consultanță, inginerie software și dezvoltare de produse digitale care împuternicește cele mai bune companii high-tech din lume, start-up-uri inovatoare, corporații și întreprinderi din Fortune 500 cu gândire inovatoare de design de produs și servicii sofisticate de inginerie. Cu sediul central în San Francisco și birouri locale în SUA, Marea Britanie, Australia, Olanda, Suedia și Slovenia, precum și 16 centre de dezvoltare tehnologică care angajează peste 1.700 de ingineri și specialiști în produse din Europa de Sud-Est, HTEC oferă produse și platforme digitale sofisticate în domenii precum Sănătate, Retail, Transport și Mobilitate, Logistică, FinTech, Energie verde, Media și Deep Technology.  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related