Alexandra Antofi: Vrem ca oamenii să experiementeze direct relația cu un brand, să-i poată decoda personalitatea, să simtă că are o dimensiune 3D, reală și umană

Alexandra Antofi: Vrem ca oamenii să experiementeze direct relația cu un brand, să-i poată decoda personalitatea, să simtă că are o dimensiune 3D, reală și umană

În era neconvenționalului și a digitalului, a transformărilor spectaculoase și a vieților teleportate în Metaverse, vechile canale de publicitate își găsesc din ce în ce mai puțin locul în briefuri și prezentări. Așa că pare suficient de surprinzătoare alegerea a trei tineri de a porni o afacere de la una din cele mai clasice forme ale publicității: panourile stradale. Alexandra Antofi, Ștefan Popescu și Michael Cuptor și-au propus să transforme convenționalul în neconvențional și să readucă human touch în advertisingul stradal. Au lansat Billyboards, o companie care își dorește să conecteze oamenii cu brandurile la modul cel mai direct, au dat startul cu o sută de panouri la finalul lunii august și au avut activari în cadrul Spotlight Festival, unde au vrut să demonstreze cum funcționează produsul lor și se pregătesc să promoveze primii clienți.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Branded


Related