[Influencer Update] Gabriela Ursu: Dacă înainte un PR packaging și un unboxing erau suficiente, azi brandurile caută mai ales influencerii care știu să găsească modalități creative de a aduce in-the-spotlight o campanie sau un produs

[Influencer Update] Gabriela Ursu: Dacă înainte un PR packaging și un unboxing erau suficiente, azi brandurile caută mai ales influencerii care știu să găsească modalități creative de a aduce in-the-spotlight o campanie sau un produs

Rolul influencerului a evoluat de la un simplu tool de marketing la un factor de decizie cu un rol mai echilibat în relația cu brandurile, spune Gabriela Ursu, Social Media Manager la Cheil Centrade.

Pe de o parte, brandurile trebuie să fie atente la selecția influencerilor. Potrivirea “vocilor” e esențială și mult mai importantă decât volumul mare de followers, de exemplu. Pe de altă parte, influencerii refuză și ei campanii mari, dacă simt că parteneriatul nu este benefic imaginii lor, observă Gabriela.

Etapele dificile apar de obicei la începutul colaborărilor, când se fac negocieri și se discută brief-uri. Însă cu fair play de ambele părți și transparență se pot face campanii de succes și construi relații pe termen lung, spune ea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related