[Influencer Update] Cristiana Pană: Deplina democratizare a influenței s-a produs abia cu lansarea și popularizarea rețelei TikTok, care a avut un spike de creștere mai ales în contextul pandemiei și al lockdown-ului

[Influencer Update] Cristiana Pană: Deplina democratizare a influenței s-a produs abia cu lansarea și popularizarea rețelei TikTok, care a avut un spike de creștere mai ales în contextul pandemiei și al lockdown-ului

Oricine poate deveni influencer azi. Desigur, nu e ușor să fii popular peste noapte, însă în ultimii ani s-a produs o adevărată democratizare a influencer marketingului, începută odată cu blogurile și rețelele sociale, dar consolidată abia după creșterea TikTok-ului, spune Cristiana Pană, Head of Strategy la Minio Studio.

Influencer marketingul este una dintre cele mai dinamice industrii, iar brandurile trebuie să țină pasul. Alegerea influencerilor potriviți este tot mai dificilă și presupune timp și o monitorizare constantă a peisajului autohton, crede Cristiana. Lucrurile se schimbă uneori doar în câteva luni, iar rețetele trebuie schimbate mereu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related