Alexandru Andrei, de la pasiunea pentru entertainment la celebrity endorsement Cat Music & TRU (The Real You)

Alexandru Andrei, de la pasiunea pentru entertainment la celebrity endorsement Cat Music & TRU (The Real You)

Alexandru Andrei și-a descoperit pasiunea pentru entertainment și Social Media încă de pe vremea când era în orașul său natal, Târgoviște, și visa să creeze content fun cu cei mai îndrăgiți artiști din România. Nu mică i-a fost mirarea când aceștia au acceptat, iar primele sale materiale realizate care au făcut vâlvă în Social Media și nu numai au fost cu RUBY, MIRA, AMNA și JO. De aici lucrurile au prins contur, iar câțiva ani mai târziu, după ce a devenit un Social Media guru, a început să creeze strategie creativă și a devenit Celebrity Endorsement Manager pentru unii dintre cei mai iubiți și de succes artiști din portofoliul label-ului Cat Music, dar și din agenția de influencers marketing TRU (The Real You).

Deși călătoria sa a fost una plină de experiențe provocatoare, Alexandru și-a antrenat skill-urile pentru a-și construi propriul drum și a început încă de pe băncile facultății SNSPA (Școala Națională de Studii Politice și Administrative), în departamentul de Comunicare și Relații Publice. În primul an de facultate a făcut parte din echipa de PR și Organizare în cadrul Asociației PRIME și tot în același an, mai exact în 2018, a apărut oportunitatea primului job, aceea de a crea conținut original pentru aplicația catmusic.ME, o platformă multimedia lansată de către Cat Music, din care divertismentul și știrile exclusive despre artiști nu puteau lipsi.

Dacă până acum câțiva ani, Alexandru Andrei începea să își formeze pas cu pas propriul drum în lumea mondenă, acum avea oportunitatea de a lucra îndeaproape cu cei mai cool artiști ai momentului. În decursul a patru ani, timp în care a ocupat poziția de Social Media Specialist, Alexandru Andrei a colaborat cu artiști precum RUBY, AMNA, Lidia Buble, Andreea Bălan, JO, MIRA și Elena Gheorghe, a produs conținutul potrivit audienței lor și a lucrat la consolidarea unor comunități de milioane de oameni, în timp ce realiza campanii fun și out of the box pentru urmăritorii și fanii Cat Music, dar și a diviziei TRU. În plus, în urmă cu doi ani, Alexandru a mai acceptat un challenge și a început colaborarea cu Adelina Pestrițu, influencer ce face parte acum din portofoliul TRU.

Provocările pentru Alex nu s-au oprit aici, iar în decursul acestor ani, acesta a decis că este momentul pentru o schimbare, iar oportunitatea unei noi etape i-a surâs mai mult decât oricând. Astfel de un an ocupă poziția de Head of Sales și Celebrity Endorsement, în cadrul Cat Music și TRU, iar colaborări cu branduri renumite precum ING, KFC, McDonald’s, OPPO, CCC, Disney și Altex nu au încetat să apară.

"Cel mai important este să înțelegi lumea creatorilor de conținut pentru a ști ce presupune de fapt munca din spate. De multe ori pentru un video de campanie de 30 de secunde, putem munci chiar și o zi, încadrându-ne într-un brief foarte bine pus la punct astfel încât să se plieze atât pe profilul clientului, al creatorului de conținut, dar și al comunității sale", spune Alexandru Andrei.

Divizie a labelului Cat Music, TRU este un spațiu independent prevăzut cu studiouri foto-video, ce reunește în aceeași casă tot ce este fresh și autentic și îmbină factorul creativ cu inovațiile tehnologice de ultimă oră pentru a ajuta brandurile să creeze producții vizuale de impact. Hub-ul ce acoperă cinci domenii de interes: fashion & lifestyle, entertainment, gaming, cooking și educație, are în portofoliu creatori de conținut precum DOZA, Atenție, cad mere!, Marius Elisei, 3 Chestii, Bianca Purcărea, Bodi Imită, dar și IHatePink, Eli Vorbește, Azaleea Necula, Bibi, Edward Sanda.

Cat Music este cea mai mare casă de discuri din România, cu un portofoliu de artiști de succes precum Smiley, Lidia Buble, LavBbe, Andreea Bănică, DJ Sava, JO, Cleopatra Stratan, Havana, Ana Baniciu și Nicoleta Nuca. Recent, canalul de YouTube al label-ului Cat Music a depășit pragul de 8,3 miliarde de vizualizări și a stabilit un nou record: 7,5 milioane de abonați. Astfel, a depășit zeci de canale din Europa de Est și nu numai, menținându-și statutul de cel mai mare canal de YouTube din România. Casa de discuri ocupă primul loc în domeniul digital, având peste 50 de canale muzicale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related