Apa de bine și oamenii săi: o poveste Perla Harghitei semnată de The NEW

Apa de bine și oamenii săi: o poveste Perla Harghitei semnată de The NEW

Lucrurile bune merg cel mai bine împreună: apa de bine și oamenii săi. De la acest adevăr simplu am pornit atunci când am scris povestea Perla Harghitei.

Pentru că apa Perla Harghitei este un produs în care se pune suflet încă din anul 1974, ne-a fost ușor să regăsim în jurul ei o întreagă comunitate de bine. Așa că despre ea vorbim în campania Apă de bine pentru oameni ca tine, despre această structură vie care face ca lucrurile să meargă chiar și atunci când efortul nu se vede, asemenea curgerii apei.

La TheNEW ne place să căutăm poveștile simple, adevărate, despre aceia din jurul nostru care reușesc să facă din răbdare virtutea tăcută care susține întregi comunități. Și ori de câte ori ne întâlnim cu un brand care împărtășește și susține aceleași valori, ne bucurăm să facem lucruri frumoase împreună.

"Pornind de la un copy simplu, curat, dar incarcat de semnificatii, am cautat sa gasim acele situatii in care folosim apa zi de zi sub diferite forme. Ne-am bucurat sa filmam chiar la sursa, si sa fim inconjurati de tot ceea ce face Perla Harghitei sa fie o apa de bine. Un loc unde se simte legatura puternica dintre oameni si natura si faptul ca aici, lucrurile merg mana in mana. Speram ca am putut reda o parte din frumusetea si emotia pe care am simtit-o la filmare: peisajele, rasaritul, oamenii.", Patricia Suliman, Sr. Art director The NEW.

"Sunt incantata atat de colaborarea cu partenerii, colegii, asa cum ne place noua sa le spunem, de la The NEW, cat si de rezultatul efortului echipei. Inca de la prima prezentare de strategie si creatie am stiut ca vom realiza lucruri frumoase impreuna, iar acum, cand suntem la capatul a doua zile de filmare si al mai multor saptamani de pregatiri intense, pot spune ca asa a fost si sper ca si consumatorii vor fi de acord. Emotie, pasiune, profesionalism de la cap la coada, sub un slogan care ne va defini de acum incolo ca brand, in lunga noastra calatorie: “apa de bine pentru oameni ca tine”, Gabriela Ionescu, Marketing  & Communication Director Perla Harghitei.

Alături de echipa Perla Harghitei, Gabriela Ionescu, Marketing & Communication Director, Istvan Puskas, Marketing Manager si Paul Lorinc, Trade Marketing Specialist, din partea The New au turnat viață în povestea aceasta Claudiu Dobriță, Creative Partner, Patricia Suliman, Senior Art Director, Maia Ștefănescu, Senior Copywriter și Oana Nedelea, Head of Strategy sub atenția și grija Ralucăi Gheorghe, Senior Account Director. Și, desigur, nimic nu ar fi arătat la fel fără regia lui Goran Mihailov, productia marca Loops Production sau fără privirea atentă a lui Manole Sava, Greenmind. Muzica/Audio: Diversum Records

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related