Lowe isi ia "La revedere" de la Timisoreana

Dupa 4 ani in care Lowe & Partners a fost agentia de publicitate full service a brandului, Timisoreana a devenit cea mai vanduta bere din Romania pe segmentul mainstream.

Lowe & Partners a decis sa decline, din motive ce tin de politica agentiei, invitatia lansata in decembrie anul trecut de compania Ursus Breweries pentru participarea la licitatia de selectie a agentiei care va realiza comunicarea brandului Timisoreana in viitor. Contractul dintre Lowe si Ursus Breweries a expirat de curand, la scurt timp dupa lansarea celui mai recent spot TV semnat Lowe - "Printul".

Pe parcursul acestei perioade in care a beneficiat de creatia & strategia Lowe, Timisoreana a crescut in imagine si vanzari ca nicio alta marca de bere de pe piata romaneasca:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Oameni

Sectiune


Comentarii

komura vasile
acum 12 ani
lowilor, lauda de sine nu miroase a bine!!!

atat de multa treaba aveti, ca nu mai aveti timp sa cititzi comunicatele de presa.

helooooo!

nimeni dintre negrii de pe urma karora v-ati impopotzonat cu premii si o experienta de invidiat pe piata berii (?!?) nu mai lucreaza in vizuina voastra de luzeri.

treceti si asta in komunikktul vostru.



Related