Punct Advertising lanseaza o noua invitatie consumatoarelor Sunsilk

Tinerete, culoare, naturalete si suvite fericite... Noua campanie Sunsilk "Plimba-ti frumoasele suvite intr-o broscuta cu fite" invita consumatoarele sa se bucure de aventura si distractie impreuna cu o gasca de prietene. Prietene care considera parul ca fiind un element central al propriei identitati, profund legat de feminitate si o sursa generatoare de incredere, prietene care au incredere ca Sunsilk le ajuta sa-si defineasca si sa-si mentina look-ul, indiferent de tipul de par.

Xing, Oana, Ella, Corina, Giulia si Cream, gasca de 6 prietene Sunsilk, toate reprezentante ale show-biz-ului romanesc ofera "broscute cu fite" castigatoarelor din promotia nationala. Cele 6 Volkswagen Beetle Cabrio, pline de personalitate si culoare, replici tridimensionale ale bulinelor Sunsilk (in fapt, un key-visual dintr-o campanie anterioara), vin sa completeze expresia sigurantei si sa ofere plusul de sex-appeal pe care le aduce brand-ul Sunsilk.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune


Comentarii

Ciuc Candia
acum 11 ani
Printre multicolorele suvite si fitoasele broscute zic si eu asa: felicitari echipei Punct!


Related