O campanie profesionista pentru profesionisti – Graffiti BBDO pentru Yale

Compania ASSA ABLOY si Graffiti BBDO lanseaza o campanie curajoasa pentru brandul Yale care se difuzeaza incepand cu luna aprilie timp de doua luni pe segmentul de presa scrisa. Campania include si doua serii de metode inovative de promovare.

Adresandu-se unui public indeosebi masculin preocupat atat de familie cat si de intretinerea casei, dornic sa-si puna indemanarea in practica si pentru care calitatea are o pondere importanta, campania “Profesionistii” isi doreste sa creeze o legatura speciala intre marca si consumatori. “Este publicul tinta cu care Yale, incuietoarea favorita a lumii, si-a propus sa poarte o discutie despre ceea ce inseamna a fi mester in yale” spune Adrian Docea, Strategic Planner.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

Dragos nume
acum 16 ani
Slabute executii.

Previzibil twist-ul

Interesanta strategia.



Branded


Related