Tugu - The Sloganizer

Interviu cu Alexandru Dumitrescu aka Tugu, Associate Creative Director McCann Erickson

De sloganurile romanesti se plang multi, dar, mai ales, cei care le fac. Aparent, e un subiect clasat, dar care se preteaza la "update"-uri permanente - credem noi. S-o luam pe etape: dupa ce au invatat toate regulile "de buna purtare" cu sloganul, creativii le inventeaza. Deci ar trebui sa iasa o treaba buna. De ce in multe cazuri nu se intampla asa, ne spune Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director-ul de la McCann Erickson.

IQads: Stii de la ce vine cuvantul slogan? Crezi ca e important sa stii?
Alexandru Dumitrescu (Tugu): Stiu ca am preluat termenul de la englezi si francezi (conform DEX). Am auzit, in facultate parca, de o posibila legatura cu un vechi termen scotian care denumea un strigat de lupta.
Nu, nu mi se pare important sa stiu. Cred ca e mai bine sa stiu sa fac sloganuri bune decat sa fiu expert in etimologie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune


Comentarii

Mihaela Pantis
acum 11 ani
Din pacate "Sete de viata" este atat de "adaptat" incat e hat! departe de ideea din "Live on the Coke side of life" ... Pacat


Related